MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
windows xp regnøgle !!
Fra : OD

Dato : 10-04-03 21:29

Hvordan får man windows xp registrerings billedet frem igen, da jeg nu har
en den rigtig registrerings nøgle. ?

Mv. Ole

Fra : Michael

Dato : 09-04-03 22:23

Hej

"OD" <omd@it.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan får man windows xp registrerings billedet frem igen, da jeg nu har
> en den rigtig registrerings nøgle. ?
>
> Mv. Ole

Hvis du vil ændre din (Reg- nøgle) så vælg Start/Kør og indsæt :
C:\WINDOWS\system32\oobe\msoobe.exe /a ...
Nederst skulle der værer en knap : Skift Produckt Key eller Skift Produkt
nøgle( mener jeg den hedder) , herefter skal XP så aktiveres hos MS

Mener du forresten ikke at du vil Aktiverer XP ?

Hvis dette ikke er nogen hjælp , så må du gerne smide lidt flere oplysninger
her
mvh
Mike

Fra : Madsen

Dato : 09-04-03 22:25

OD skrev:

> Hvordan får man windows xp registrerings billedet frem igen, da
> jeg nu har en den rigtig registrerings nøgle. ?

Prøv at gå ned i Start > Kør og skriv:
%systemroot%\system32\oobe\msoobe.exe /a

Madsen.

Fra : Steen Eiler Jørgense~

Dato : 10-04-03 10:27

"OD" <omd@it.dk> skrev

> Hvordan får man windows xp registrerings billedet frem igen, da jeg nu har
> en den rigtig registrerings nøgle. ?

Det ved jeg ikke, men en ting er sikker: du skal have stillet dit ur...

--
Steen Eiler Jørgensen
"No, I don't think I'll ever get over Macho Grande.

Fra : Palle Jensen

Dato : 10-04-03 10:33

On 10 apr 2003, OD wrote something like this :

> Hvordan får man windows xp registrerings billedet frem igen, da
> jeg nu har en den rigtig registrerings nøgle. ?

Du har postet det spørgsmål i 6000 grupper? Kan du komme til?

--
Palle Jensen

Fra : Morten Larsen

Dato : 10-04-03 18:24

"OD" <omd@it.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan får man windows xp registrerings billedet frem igen, da jeg nu har
> en den rigtig registrerings nøgle. ?
>
> Mv. Ole

Kan gøres med et program jeg poster i dk.binaer i aften.
Lad os kalde det xp-ændring.

Morten

Fra : Morten Larsen

Dato : 10-04-03 19:35

> Kan gøres med et program jeg poster i dk.binaer i aften.
> Lad os kalde det xp-ændring.
>
> Morten

Det gør jeg så ikke alligevel, for der går noget galt hele tiden med
afsendelsen.

Morten