Valg af KT133A bundkort?
Fra : MT

Dato : 22-03-01 00:49

Hejsa alle

Jeg står og skal vælge, men følgende 3 har fanget mine øjne:

1. Epox 8KTA+ (Hardocp er helt vild med den, kan overclockes totalt)
2. Asus A7V133 (Jeg er inkarneret Asus fan, har haft P2B, P2B-F, P3B-F og nu
A7V)
3. Abit KT7A-Raid (Også brugt af mange)

Hvad vil i anbefale?

Nogen Epox brugere, som vil høste erfaringer?

/ Martin

Fra : Brian Olsen

Dato : 22-03-01 01:17

"MT" <mt1dk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa alle

> Nogen Epox brugere, som vil høste erfaringer?
>
> / Martin

Hej Martin

Jeg har selv et Epox 8kta3+... og det har både fordele og ulemper....

Største Fordel:

Når du installerer bundkortet med default indstillinger siger det *BIP*
og kører 100% perfekt... Ingen bøvl med RAID osv på bundkortet... det
kører bare...

Eneste ulempe:

Du skal sidder og tegne uhyggeligt meget på din CPU hvis det ikke lige
er en Athlon der er beregnet til 266 Mhz FSB... eller hvis du ikke vil
køre med Duron...

En T-bird med 200 MHz FSB kan ikke uden videre sættes til at køre
266 MHz FSB da der er en jumper der sætter denne indstilling...

Se her http://www.anandtech.com vedr. det problem.... Det kan nemlig
løses... og er ikke eksisterende hvis du køber en T-bird beregnet til
266 Mhz FSB...

Bortset fra dette kører boardet perfekt...

MVH
Brian Olsen

Fra : Devast8or

Dato : 22-03-01 16:53

Hvis du har et ASUS V7700 grafikkort, kan jeg ikke anbefale at købe et abit
KT7(A), da der er nogle problemer med at få dem til at køre ordentligt
sammen. Men hvis ikke du har det kort eller regner med at købe det, kan jeg
kun anbefale et KT7A. Har selv lige købt et KT7A-RAID, og før havde jeg BH6,
de kører begge to rigtig godt, og de er meget lette at få til at køre
ordentligt

Devast8or

Fra : Anders Christensen

Dato : 22-03-01 16:59

Problemer med Asus V7700 og KT7A ??
Det har jeg ikke hørt om - jeg har lige bestilt et V7700 og var lige ved at
bestille et Abits KT7A RAID da jeg
læste det her... er det noget du kan fortælle mere om ??

AC
Windows 2000 - because 32.000.000 lines of code can't be wrong

Fra : Fl Slabiak

Dato : 22-03-01 22:14

http://www.icrontic.com/faqs/kt7faq/faqgraphics.html