problem med 3330
Fra : oxford

Dato : 09-04-03 19:56

Hej.

Er der nogen af jer der har haft held med at downgrade 3330 til 3310.
Det burde jo kunne lade sig gøre, når nu der er nogen af 3310 modellerne der
er født med 4 Mb.
Hvad med 3350?? Kan 3330 opgraderes til den model?
Grunden til at jeg spørger er, at personen der har 3330éren, gerne vil have
Au. tastaturlås på den, og er indforstået med at det kan koste wappe i den.
Jeg har prøvet at slette den gamle flash og smide en vers. 5.57 på den, men
så kan den slet ikke tænde.

--
M.v.h. Flemming

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 09-04-03 22:15

> Hej.
>
> Er der nogen af jer der har haft held med at downgrade 3330 til 3310.

Jeg har ikke selv prøvet, men tricket er, at du skal flashe 3310 mcu, ppm og
eep ned i telefonen to gange i forlængelse af hinanden.

Du skal være opmærksom på, at telefonens interne telefonbogshukommelse og
sms hukommelse også forsvinder.

--
mvh Kasper / Unlock Århus
www.unlockaarhus.dk

Vi unlocker nye Nokia modeller pr email over hele landet

Fra : oxford

Dato : 10-04-03 19:32

> [...]
> eep ned i telefonen to gange i forlængelse af hinanden.
>
> Du skal være opmærksom på, at telefonens interne telefonbogshukommelse og

Okay...
Men jeg forstår ikke helt. Skal jeg smide flash-filen ned to gange efter
hindanden på samme start og slut adresse??
Eller skal jeg fortsætte med mcu-filen igen efter adr. 0x60000000.

--
M.v.h. Flemming

Fra : Thomas Borgen

Dato : 18-04-03 11:00

du skal først slette den som en 3330 og derefter opdatere den som en 3310.

Hilsen Thomas
www.8700unlock.dk