Forskellige stylesheet alt efter vindue-br~
Fra : Frederik

Dato : 09-04-03 19:42

Jeg vil gerne ha at brugere på mit site med en vindue-bredde på
over 1000 pixler benytter et andet style sheet end de andre
brugere.

Jeg har indsat dette stykke kode:
<%
strWidth = window.innerwidth

If strWidth <= 1000 Then
strStyle = style/style2.css
Else
strStyle = style/style.css
End If
%>

Og mellem <head>og</head>:
<link rel=stylesheet title=std href="<% Response.write strStyle
%>" type="text/css">

Fejlen jeg får:
Error Type:
Microsoft VBScript runtime (0x800A01A8)
Object required: 'window'
/ifskjold/Default.asp, line 19

Nogen der kan være behjælpelige her?

Mvh
Frederik Østeraa!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jonas Skafte Jensen

Dato : 09-04-03 22:55

Hvad du har mellem <% og %> er ASP, hvilker foregår server-side.
window-objektetet findes af gode grunde kun client-side.

Af denne grund er du nødt til at have en side der vha. client-side-script
fanger størrelsen (på vinduet eller skærmen) og sender denne (evt. som
hidden) til et stykke server-side ASP-kode...

~J