Fugleundersøgelser i Ejby Mose ved Glostru~
Fra : Knud N. FLENSTED

Dato : 09-04-03 19:16

En lokal beboer B.B. Jensen har efterlyst aktuelle oplysninger om fuglelivet
i Ejby Mose ved Glostrup vest for København. Det drejer sig først og
fremmest om ynglefuglene og evt. visse arter af rastefugle.
Hvis der er en eller evt. flere, der har lyst til at hjælpe med et par
tællinger i løbet af den kommende ynglesæson, er man meget velkommen til at
melde tilbage her i nyhedsgruppen, så skal jeg formidle kontakten.

mvh
Knud Flensted, DOF

Fra : PEHnews

Dato : 09-04-03 22:11

Jeg vil godt være med. Jeg har i forvejen kontakt til den grønne guide i
Glostrup, Thorbjørn Stenholm, gronguide@glostrup.dk, der laver et åben
husprojekt i mosen 26./27 . april!

--
M.v.h.

Poul Evald Hansen
pevh@vip.cybercity.dk

Fra : Erik Agertoft

Dato : 10-04-03 07:23

On Wed, 9 Apr 2003 20:16:21 +0200, "Knud N. FLENSTED"
<knud@fl1sted.net> wrote:

>En lokal beboer B.B. Jensen har efterlyst aktuelle oplysninger om fuglelivet
>i Ejby Mose ved Glostrup vest for København

Jeg har nogle obs fra et par ture/tællinger i Ejby Mose.
De ligger i min egen database og er fra april og juni 2002.
Jeg kan sende dem til B.B., hvis det har nogen interesse.

Venlig hilsen
Erik