Nyt logitech tastetur.
Fra : MaRk

Dato : 09-04-03 17:47

Hej

Jeg har købt et logitech internet navigator keyboard SE.

Der er sådan nogle diode indikatore for num lock og caps lock, kan jeg få
dem til at slukke uden at slå numlock fra??
For jeg synes erligtalt at den lampe er irriterende, den lyser fandme så
krafigt så man blir blændet af den!!

Mvh
Mark

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 09-04-03 18:27

MaRk wrote:
> Hej
>
> Jeg har købt et logitech internet navigator keyboard SE.
>
> Der er sådan nogle diode indikatore for num lock og caps lock, kan
> jeg få dem til at slukke uden at slå numlock fra??

med en skruetrækker og en lodekolbe

Eller hvad med et stykke tape, gaffa burde kunne dæmpe belysningen

mvh Søren

Fra : MaRk

Dato : 09-04-03 18:55

> med en skruetrækker og en lodekolbe

Ja eller måske bare venne sig til den.

> Eller hvad med et stykke tape, gaffa burde kunne dæmpe belysningen

Har overvejet det men tror det blir grimt...

Mvh
Mark

Fra : Niels Wang Hansen

Dato : 10-04-03 13:00

On Wed, 9 Apr 2003 18:46:57 +0200, "MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> wrote:

> [...]
>dem til at slukke uden at slå numlock fra??
>For jeg synes erligtalt at den lampe er irriterende, den lyser fandme så

Giv den en sort klat med en spritpen.

M.v.h
Niels Wang Hansen