Populær kunst eller visueller, art deco el~
Fra : peter skouboe

Dato : 09-04-03 17:41

I forhold til et projekt jeg er involveret i, ang postertryk og salg til
den generelle forbruger er jeg interesseret i dialog med en "kender", ang.
hvilke motiver der er interesante og oppe i tiden, populære generelt.

Jeg søger via dialog og sparing at få et overblik over de mest "oppe i
tiden" og interessante motiver / visueller egnet til poster tryk.

venlig hilsen
Peter Skouboe

Fra : steffen martin

Dato : 09-04-03 20:01

Hej Peter,

Hvad mener du med en 'kender'?
Som kunstner med afsæt i London og Danmark, og handelsstudier skal jeg da
gerne melde mig som 'dommer' i et panel f.eks.

mvh
steffen
steffen@XXXsteffenmartin.dk Fjern XXX