MS Windows
briani 27239
Denne computer ikon på Skrivebordet
Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 09-04-03 13:19

hejsa

Kan nogen fortælle mig hvordan jeg kan få Denne computer ikonet til at være
på skrivebordet pr. default. evt med et script eller regestry setting. Jeg
ved godt jeg kan klikke mig frem til det men det skal sættes automatisk.

Fra : Janner

Dato : 09-04-03 13:39

"Jan Damkjær Dahl" <jdd@skivets.dk> wrote in message
> [...]
Jeg
> ved godt jeg kan klikke mig frem til det men det skal sættes automatisk.

Styre system ??? XP ? Ja det lyder det til .... Højreklik på denne computer
ikonet under menuen start og vælg vis på skrive bord !

Det er Leth'

/Janner

Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 09-04-03 13:49

Jeg har skrevet det skulle sættes automatisk altså ikke med museklik

Jeg skal rundt til 400 pcére og gøre det manuelt og det er jo ikke lige
sjovt. Så det er automatik jeg søger

Fra : Heini Svangren Gutte~

Dato : 09-04-03 14:39

> [...]
Jeg
> ved godt jeg kan klikke mig frem til det men det skal sættes automatisk.

Fandt denne på www.winguides.com

<http://www.winguides.com/registry/display.php/7/>

I øvrigt et godt site

Hilsen Heini Guttesen

Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 10-04-03 16:11

Tak for det det var lige den side jeg manglede