56K Modem problemer med at komme på nettet~
Fra : Brian Nilsson

Dato : 09-04-03 13:38

Hej.

Jeg har et eller andet problem med mit modem.

Når jeg vil ringe op, kan det ske at jeg komme igennem første gang. Men
dertil kommer mange gange hvor modem ringer op, men lukker derefter
forbindelsen igen da "adgangskoden er forkert", samme adgangskode jeg _ved_
er rigtigt, og prøver jeg igen, kommer jeg igennem efter 2-15 forsøg. Jeg
har prøvet at geninstallere driver og software til modemet, men dette har
ikke givet noget positivt resultat.

Styresystem: Win XP
Modem: MSP3885-E 56K PCI Modem

Nogen forslag til hvad der kan være gal!?

Fra : SA

Dato : 09-04-03 14:05

"Brian Nilsson" <solarbln@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
>
> Styresystem: Win XP
> Modem: MSP3885-E 56K PCI Modem
>
> Nogen forslag til hvad der kan være gal!?

Start med at frakoble alle telefoner, der deler samme telefonforbindelse,
idet nogle telefoner kan "belaste" telefon-nettet så kraftigt, at dit modem
går i sort. Altså, det eneste der skal være koblet til telefon-nettet, er
stikket fra dit PCI modem!
Det har jeg selv oplevet, godt nok med et US-Robotics USB modem, men det
kunne godt være det samme i denne sag.

/SA

Fra : Klitgaard

Dato : 09-04-03 14:37

"Brian Nilsson" <solarbln@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Modem: MSP3885-E 56K PCI Modem

Prøv at sætte en initstreng ind, f.eks. +MS=V34,1,9600,26400

--
- Klitgaard
"Jeg er allergisk overfor alkohol og narkotika. Jeg får udslag i form af

---