Fotoside med underliggende mapper?
Fra : Thomas

Dato : 09-04-03 11:37

Jeg skal have lavet en side hvorpå man kan se de underliggende mappers
filnavne, klikke på et mappenavn og så få en oversigt over de billeder der
ligger i mappen, hvor man kan klikke på en thumbnail og se en større
version.

Man skal kunne uploade nye billeder og lave mapper gennem en browser.

Er der nogen der kan hjælpe mig med det? Eller evt. lave projektet for et
honorar?

Du kan evt. kontakte mig på tlf. 2844 2902

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - live webcam
http://www.fastfreeway.dk?ref=11242 Får du trafik nok på hjemmeside?
http://www.autobooster.dk/register.php?referer=1152 Stadig ikke nok trafik?

Fra : Jonas Skafte Jensen

Dato : 09-04-03 23:30

Her havde jeg et hav af indsigtsfulde forslag, men jeg fik dem alle tilbage
i hovedet - send mig en adresse jeg kan maile til - vil ikke ringe efter
midnat...

~J

Fra : Hasse Nielsen

Dato : 17-04-04 13:48

Jonas Skafte Jensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
> i hovedet - send mig en adresse jeg kan maile til - vil ikke ringe efter

Hey Jonas,

Jeg læste lige det indlæg Thomas havde skrevet, og at du ville sende ham en
løsning på problemet. Så spørger jeg lige om du ikke kunne tænke dig at sende
det til mig også, da jeg har det samme problem!?

På forhånd tak..

Hasse!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne