alpha på tekst
Fra : Peter

Dato : 08-04-03 22:26

jeg har haft meget svær med at lave alpha-blending på dynamisk tekst -
endelig fik jeg det gjort og jeg prøvede da også at gøre det igen da jeg
senere skulle bruge det men jeg kan sat** ikke få det til at virke. Nu har
jeg siddet og sammenlignet de to tekstboxe, deres egenskaber, de movieclips
de ligger under osv og jeg er ved at blive gal i hovedet...

Hvordan laver jeg en alphablend på en dynamisk tekst (det kan da ikke være
så svært)

Jeg udlevere gerne IP'en hvor sitet pt ligger hvis nogen skulle være i tvivl
om hvilken form for alpha jeg taler om =)

Hilsen fra Peter

Fra : Peo

Dato : 09-04-03 15:38

Du kan kun bruge effekter som _alpha, hvis du har embedded fonten som anvendes i
tekstfeltet.
Put tekstfeltet i et movieclip og sæt _alpha-værdien af dette clip.

/peo

Fra : Peter

Dato : 10-04-03 10:30

"Peo" <michpeo@msn.com> wrote in message
> [...]
anvendes i
> tekstfeltet.
> Put tekstfeltet i et movieclip og sæt _alpha-værdien af dette clip.

Ahhh... tak - det hjalp en del. De to mc'er jeg sammenlignede var
forskellige på det punkt men det havde jeg da ikke tænkt over =)

Hilsen fra Peter