UNLOCK 3510I
Fra : tlu

Dato : 08-04-03 19:48

Hej

Nu har jeg læst flere indlæg om unlock af 3510i - men ingen som giver en
løsning på hvordan man selv åbner sin telefon - Jeg har kabel men mgl. et
program som kan gøre det - er der ikke nogle venlige sjæle som kan hjælpe
mig..

Og til andre som vil tilbyde unlockning for xx antal kr.. lad være at svare
på dette indlæg - det er ikke det jeg søger .

Mvh

Tlunder

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 08-04-03 20:53

> Og til andre som vil tilbyde unlockning for xx antal kr.. lad være at
svare
> på dette indlæg - det er ikke det jeg søger .

Så køb en Griffinbox...

Datakabel virker ikke på alle modeller.

--
mvh Kasper / Unlock Århus
www.unlockaarhus.dk

Vi unlocker nye Nokia modeller pr email over hele landet

Fra : tlu

Dato : 08-04-03 21:29

Hej Kasper,

Hvad er en griffinbox ? og hvor for jeg sårn en tingest henne ?

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:b6v9a6$kb$1@sunsite.dk...

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 08-04-03 22:37

> Hej Kasper,
>
> Hvad er en griffinbox ? og hvor for jeg sårn en tingest henne ?

En boks til nogle tusind kroner, som kan bruges til unlock og opgradering af
nye Nokia modeller...

Fra : Unlock Ericsson Noki~

Dato : 10-04-03 17:29

Du kan prøve se på denne side her http://www.mobilkabler.dk/shop/

--
Hilsen
Michael Adamsen

meddelelse news:b6vfdn$c6l$1@sunsite.dk...

Fra : Gratisunlock

Dato : 13-04-03 14:47

Du kan jo evt. benytte : www.gratisunlock.dk

Det koster jo ingenting.

Mvh

Jesper

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 13-04-03 15:19

> Du kan også bare benytte ...

Ja, bortset fra, at jeres koder ikke virker på 3510i og I selv skriver, at I
ikke yder nogen som helst form for garanti.

Skulle din telefon være blevet ødelagt af forkerte koder kan du naturligvis
altid få den repareret hos mig :)

--
mvh Kasper / Unlock Århus ==>>> www.unlockaarhus.dk

Unlock af nye Nokia og Motorola pr email over hele landet

Fra : Unlock i Horsens /Ol~

Dato : 14-04-03 09:57

Det var da mærkeligt at yde sådn en service helt gratis (hvis det altså
virker).... jeg har lige testet med en 3510i og det virkede ikke.
Jeg tænker bare. Der skal da lidt penge til domænenavn, hardware osv osv....
Underligt

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 14-04-03 11:15

Hejsa,

> Det var da mærkeligt at yde sådn en service helt gratis (hvis det altså
> virker).... jeg har lige testet med en 3510i og det virkede ikke.

Der kan jo godt være nogle reklameindtægter forbundet med det, en anden
mulighed er, at de ønsker en grundig test af produktet inden de begynder at
tage penge for det.

Jeg har hverken problemer med remote 3510i unlock eller unlock af debiTel
telefoner og jeg yder naturligvis også fuld garanti.

Er din telefon blevet spæret efter at du har fået forkerte koder hos andre
leverandører kan jeg naturligvis godt åbne den alligevel - men det kræver at
du kommer forbi eller sender telefonen til mig.

--
mvh Kasper / Unlock Århus ==>>> www.unlockaarhus.dk

Unlock af nye Nokia og Motorola pr email over hele landet
Vi yder naturligvis fuld garanti på alt arbejde

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 14-04-03 11:53

"Unlock i Horsens /Ole" <olesan@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> virker).... jeg har lige testet med en 3510i og det virkede ikke.
> Jeg tænker bare. Der skal da lidt penge til domænenavn, hardware osv

Sådan er verden så underligt skruet sammen

\Mandal

Fra : Duck

Dato : 15-04-03 09:38

> Det var da mærkeligt at yde sådn en service helt gratis (hvis det altså
> virker).... jeg har lige testet med en 3510i og det virkede ikke.

Tja - brødnid er der vist rigeligt af her. Har lige åbnet 2 stk 3510i hhv.
Telia og Sonofon med koderne fra GratisUnlock. Så ikke noget problem for vi
almindelige dødelige.

Fra : Niels Henriksen

Dato : 16-04-03 10:47

Unlock i Horsens /Ole <olesan@tdcadsl.dk> har skrevet:

> Det var da mærkeligt at yde sådn en service helt gratis (hvis det
> altså virker).... jeg har lige testet med en 3510i og det virkede
> ikke.

jeg har da fået låst 4 3510i'er op inde fra deres side...

--
Niels