Køb af hardware i udlandet.
Fra : Flemming Holm Jensen

Dato : 08-04-03 12:22

Hvem kender adressen på nogle webshops i udlandet, som sender
internationalt.
Jeg har fundet et hav af dem i fx. USA, men ingen af dem sender varer
udenfor USA.

På forhånd tak
Flemming

Fra : Morten Gudiksen

Dato : 08-04-03 14:16

Jeg har selv tidligere undersøgt hvor og hvordan mht. at handle i USA og er
kommet frem til at det næsten ikke kan svare sig. Du skal betale en mindre
formue i afgifter til told og skat. Hvis du vil handle i udlandet så er det
bedere at vælge en forhandler i EU.
Tænk også på om det er umagen værd hvis der er noget der går i stykker.

Morten

Fra : Flemming Holm Jensen

Dato : 08-04-03 14:20

Morten Gudiksen wrote:

> [...]
> bedere at vælge en forhandler i EU.
> Tænk også på om det er umagen værd hvis der er noget der går i stykker.

Ja - ok.
Jeg mente nu ikke kun i USA, det var blot der, jeg selv havde søgt.
Men klart - EU er da at foretrække. Så har man heller ikke bøvl med moms
og den slags.

Men er der nogen, der har et par gode URL's?

Venligst
Flemming

Fra : Jens Petersen

Dato : 08-04-03 20:44

On Tue, 08 Apr 2003 15:20:18 +0200, Flemming Holm Jensen
<fhj@musik.auc.dk> wrote:

>Men er der nogen, der har et par gode URL's?

I tyskland:

http://www.computeruniverse.net/

Der kan man betale med Visa, det er der mange tyske butikker der ikke
har mulighed for.

Og den PSU jeg købte havde jeg to dage senere, det kan jyske butikker
ikke gøre meget bedre

--
Jens

I am free of prejudices. I hate everyone equally.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 09-04-03 09:25

Flemming Holm Jensen <fhj@musik.auc.dk> wrote in

> Men er der nogen, der har et par gode URL's?

http://www.geizhals.cc/eu/
Det er en slags edbpriser på tysk :)

Jeg handler kun hos butikker der tager Visa, men det kan du også se i
søgeresultaterne om den pågældene butik gør. Der står desværre ikke
altid om de sender til Danmark, så der er ikke andet at gøre end spørge
hvis ikke det direkte er angivet.

Computeruniverse.net er allerede anbefalet kan jeg se, og det kan jeg
tilslutte mig. De er dog ikke altid de billigste, men de er ganske
gode.

Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : Jørgen Gilberg

Dato : 09-04-03 19:25

Jeg har handlet meget ind i udlandet. Prøv www.pricegrabber.com (du kan så
sortere på butikker som sender internationalt)

mvh
Jørgen

Fra : CooKiE

Dato : 10-04-03 22:16

> "Flemming Joensson" <joensson@fjerndette.cs.auc.dk> wrote in message

http://www.overclock.co.uk/customer/home.php
Har handlet der een gang, gik fint, god betjening.
http://www.itbutikken.dk/
j/k... hehe