Skabræv
Fra : Claus Johannsen

Dato : 07-04-03 21:46

Jeg har her i eftermiddag set en skabræv jage på en frøgræsmark. Den var
meget medtaget. Det er ellers mit indtryk at det var aftagende, da jeg har
set meget få på de sidste par års jagter

Hvad har i andre erfaret?

Claus.

Fra : Torben F@rum

Dato : 08-04-03 08:04

"Claus Johannsen" <landkaergaard@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> meget medtaget. Det er ellers mit indtryk at det var aftagende, da jeg har
> set meget få på de sidste par års jagter

9300 Sæby
set 3 ræve indenfor de sidste 14 dage, uden nogen form for skab.

Torben Farum

Fra : Michael Nielsen

Dato : 08-04-03 21:37

Måske en lille fremgang af skab, baseret på egne
observationer..(Midtjylland)

--
Med venlih hilsen
Michael Nielsen