Tekststørrelse i IE6
Fra : Olsen

Dato : 07-04-03 20:44

Nogen god grund til at jeg ikke kan ændre tekststørrelse på en webside,
ex DR.dk?

Bruger version 6.0.2800.1103
produkt-id:55860-640-0647927-23338

Jeg kan ikke bruge min Logitech mus til det. Når jeg scroller med shift
nede skifter den hjemmeside. Det er sikkert musen der er indstillet
forkert.
Men jeg skulle vel kunne gøre det permanent i "Vis" ?

--
Hilsen fra Vagn

vagn@post8.tele.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-04-03 20:53

"Olsen" <snipNOSPAM@post8.tele.dk> skrev :

>Nogen god grund til at jeg ikke kan ændre tekststørrelse på en webside,
>ex DR.dk?

Fordi, dem der laver siden bruger pixels til angivelse af
fontstørrelse.

Det har ikke noget med din mus at gøre.

Brug evt. Mozilla eller Opera som browser, de kan godt forstørre
teksten, selv om fontstørrelsen er angivet i pixels.

Fra : Olsen

Dato : 07-04-03 21:28

Knud Gert Ellentoft wrote:
> Fordi, dem der laver siden bruger pixels til angivelse af
> fontstørrelse.
>
> Det har ikke noget med din mus at gøre.

Så er jeg mere rolig. Tak

Fra : Edmund

Dato : 08-04-03 06:34

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Brug evt. Mozilla eller Opera som browser, de kan godt forstørre
> teksten, selv om fontstørrelsen er angivet i pixels.

I IE6 gå ind i funktioner / internetindstillinger / hjælp til
handicappede og sæt kryds i Ignorer de skriftstørrelser , der er
defineret på websider.

Mvh Edmund

Fra : Olsen

Dato : 08-04-03 11:36

Edmund wrote:
> I IE6 gå ind i funktioner / internetindstillinger / hjælp til
> handicappede og sæt kryds i Ignorer de skriftstørrelser , der er
> defineret på websider.

Alle tiders. Takker.

--
Hilsen fra Olsen