Flash på Linux
Fra : Ukendt

Dato : 07-04-03 18:58

Hejsa!

Jeg ved, at Macromedia Flash-playeren findes til Linux, men findes der
programmer til at udvikle Flash på Linux, ligesom der gør til Windows?

venlig hilsen
Simon

Fra : Christian Jakobsen

Dato : 08-04-03 19:25

Et kig på www.macromedia.com viser at det pt. kun er til win og mac.
--
Venlig hilsen
Christian Jakobsen

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-03 20:23

"Christian Jakobsen" <paaske@hunters.dk> skrev i en meddelelse
> "Simon Justesen" <simonjATmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Hej,

Jep, det har jeg også fundet ud af :) .. Jeg tænkte mere på, om der var
nogle igang med at lave en editor hvor man kan oprette / redigere Flashfiler
udenom Macromedia - evt. som open source.

Venligst,
Simon Justesen

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 08-04-03 21:07

Simon Justesen wrote:
> Jep, det har jeg også fundet ud af :) .. Jeg tænkte mere på, om der var
> nogle igang med at lave en editor hvor man kan oprette / redigere Flashfiler
> udenom Macromedia - evt. som open source.

Det tvivler jeg desværre på. Der findes vist stadig ingen open source
flash-afspiller, selv om ideen har været oppe at vende, hvis jeg ikke
husker helt galt. Det er først for nyligt at Macromedia igen er begyndt
at vedligeholde deres linux-afspiller, den forrige version havde endda
graverende fejl.

--
Lars Kongshøj
http://www.kongshoj.com/

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-03 21:51

"Lars Kongshøj" <lars_kongshoj@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> husker helt galt. Det er først for nyligt at Macromedia igen er begyndt
> at vedligeholde deres linux-afspiller, den forrige version havde endda

Det var en skam, havde ellers håbet, jeg kunne flytte al min udvikling over
til Linux..Men så må jeg ty til WINE (hvis det virker) indtil Macromedia får
gang i sokkeholderne.

Tak for svarene,

Simon