Ferritring
Fra : Martin Sveegaard

Dato : 07-04-03 17:40

Hej NG!
Da jeg fik dele til min nye pc (samlesæt) fulgte der en ferritring
med. Er der nogen der kan sige mig, hvad jeg helt præcist skal bruge
den til?
MVH MS

Fra : Martin Petersen

Dato : 07-04-03 17:48

"Martin Sveegaard" <sveegaard@tdcadslFJERN:DETTE.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG!
> Da jeg fik dele til min nye pc (samlesæt) fulgte der en ferritring
> med. Er der nogen der kan sige mig, hvad jeg helt præcist skal bruge
> den til?

Ledningerne fra powerknap, og de forskellige leds i fronten skal et par
gange igennem, for at forhindre at din pc starter op eller resetter af sig
selv, pga. indstrålet støj (at det så sikkert aldrig vil ske alligevel er en
anden snak).

- Martin

Fra : Martin Sveegaard

Dato : 07-04-03 18:05

Tak for svaret!
MVH MS

Fra : Sune Storgaard

Dato : 07-04-03 19:11

Martin Sveegaard 's insignificant opinion was stated in:
0sb39v84di0ab8ur1qblt7e80bg0udsdh2@4ax.com

> Tak for svaret!
> MVH MS

Jeg troede det var en bob-brik?

Det er nok ikke den hyppigste årsag til spontane reboots, men mon ikke den
har et par stykker på samvittigheden ?Man finder nok aldrig ud af det fordi
man skiller "lortet" ad og roder lidt rundt med ledningerne når man samler
det igen. Jeg skal indrømme at jeg ikke har målt efter og set hvor
meget/lidt der skal til for at påvirke dem.

--
/Sune
Fac ut vivas!