ER DET SÅ SVÆRT AT STAVE TIL PAPST ??????~
Fra : J. F.

Dato : 07-04-03 17:25

Fra : Martin Petersen

Dato : 07-04-03 17:46

"J. F." <hemligadresse@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:dDhka.6191$y3.814338@news010.worldonline.dk...

Er det så svært at lukke røven, hvis man ikke har noget fornuftigt at sige?

- Martin

Fra : J. F.

Dato : 07-04-03 19:19

> Er det så svært at lukke røven, hvis man ikke har noget fornuftigt at
sige?

> - Martin

Fæ !

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-03 19:40

"J. F." <hemligadresse@mail.dk> wrote in message

> sige?

> Fæ !

Har du fået lov af mor og far, at låne computeren?
Desuden staves 'hemlig' hemmelig.

mvh
Jesper

Fra : J. F.

Dato : 07-04-03 19:47

> Har du fået lov af mor og far, at låne computeren?
> Desuden staves 'hemlig' hemmelig.
>
> mvh
> Jesper

Damn - jeg er busted!

Fra : ChrisStoffer

Dato : 07-04-03 20:43

> Damn - jeg er busted!

You got it!!!
Sæt ham i jeres killfilter, og bare glem alt om ham. Han er ikke værd at
bruge tid på.

Mvh
Christian

Fra : Martin Petersen

Dato : 07-04-03 22:05

"J. F." <hemligadresse@mail.dk> skrev i en meddelelse

> sige?

> Fæ !

Jeg synes du skulle læse mit indlæg en gang til.... Snotunge.

- Martin

Fra : MN

Dato : 08-04-03 15:21

"J. F." <hemligadresse@mail.dk> wrote in message