Nicki's ( og vores ) ferie er slut
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 07-04-03 16:20

Davs

Efter 14 dage i det meget varme og skønne Thailand, kunne jeg igen i dag
blive gensynet med Nicki. Uha hvor har jeg savnet ham, men har dagligt hørt
nyt fra familien der har passet ham om at han havde det godt, så det har jo
hjulpet mig en hel del.

Vi landede kl 3 i nat, og med max 4 timers søvn, så var jeg klar til at
kører ned efter ham. Det var bare så dejligt at se ham igen. Han var
selvfølgelig også glad for at se os igen, men alligevel virkede han en smule
reserveret, somom nu skulle vi ikke lige tro vi var noget, for det var jo os
der havde forladt ham *G*

Det var også en meget træt Nicki vi har hentet hjem, han er total smækket,
og siden vi kom ind af døren med ham, har han bare sovet. Der er ingen tvivl
om at han har nydt sin ferie.

Hygge

Knuzzer fra Bolette

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 07-04-03 16:31

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> escribió en el mensaje
> [...]
en smule
> reserveret, somom nu skulle vi ikke lige tro vi var noget, for det

Tror du ikke bare det har været et udslag af at han har været
fantastisk træt?

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 07-04-03 18:55

Hej Lars

> Tror du ikke bare det har været et udslag af at han har været
> fantastisk træt?

jo det har det nok, han er i hvert fald MEGA træt, han vil kun sove, faktisk
har vi ikke set meget til ham siden vi kom hjem, han ligger godt nede under
dynerne

Hej hilsner fra

Bolette

Fra : René Kofoed

Dato : 09-04-03 07:57

Hej Bolette.
Har prøvet det samme med Coco.
Vi var væk i en uge, og jeg havde det så dårligt, med at undvære min elskede
hund.
Vi kommer hjem, og jeg forventer den helt store gensynsglæde. Nøj, hvor blev
jeg skuffet. Hun kom og sagde hej, ligesom jeg kun havde været væk i en ½
time.
Vi blev enige om, at det er et tegn på at, hun har haft en lige så god ferie
som os. (dog undtaget "mors" perioder af hjemve!!
Hvor er det dejligt, at have mennesker omkring sig, som hunden er så glade
for!!
MVH Susanne.