MySQL og BLOB
Fra : Andy Dufresne

Dato : 07-04-03 13:07

Jeg har problemer med at uploade billeder i en database. Det er ikke en
funktion der skal bruges meget, men alligevel. Jeg har sat
max_allowed_packet til 20M. Jeg bruger MyODBC 3.5 til at forbinde med, men
den uploader kun en lille del af billedet. Det er et JPG-billede, og det
fylkder ca. 200 KB, så det skulle jo ikke være noget problem med størrelsen.
Nogen der har nogle gode ideer??? - Den del af billedet der bliver uploadet
er den nederste del. Det ser for mig næsten ud somom, der kommer en eller
anden form for timeout, og at den så bare er ligeglad med resten af
billedet.

Er der andre parametre end max_allowed_packet jeg bør stille???