Mandrake 9.1 og Radeon 8500
Fra : TS

Dato : 07-04-03 12:46

Hejsa.

Jeg vil høre om nogen af jer skulle have installeret denne kombination?

Jeg har i en tidligerepost (nogle uger siden) skrevet lidt om problemet.
Selvom jeg retter i XF86... filen og tilføjer Option "CrtScreen" op til
flere steder, eller kører XF86 konfigurationsprogrammet og indstiller min
skærm manuelt, så funker det ikke.

Jeg fik det til at virke med Suse; men vil helst have Mandrake installeret,
alternativt RedHat 9 hvor problemet desværre også optræder.

Er der slet ikke andre der har dette problem, eller denne konfiguration.
Såfremt i har det, må i meget gerne maile jeres konfigurationsfil til mig.

mvh TS