Probs med CC?
Fra : Hans Paulin

Dato : 07-04-03 10:17

Forbindelsen til serveren kunne ikke oprettes. Konto:
'vip.cybercity.dk', Server: 'vip.cybercity.dk', Protokol: POP3,
Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Socket-fejl: 10061, Fejlnummer:
0x800CCC0E

....kan nogen gennemskue dét?
Hans

Fra : EH-Fniller

Dato : 07-04-03 11:04

Hans Paulin wrote:
> [...]
> 'vip.cybercity.dk', Server: 'vip.cybercity.dk', Protokol: POP3,
> Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Socket-fejl: 10061, Fejlnummer:

Yup, der har været problemer med mail systemet.
Det skulle dog være op at køre igen.

EH

Fra : Hans Paulin

Dato : 07-04-03 11:06

EH-Fniller wrote:

> Yup, der har været problemer med mail systemet.

....nå okay

> Det skulle dog være op at køre igen.

....dog ikke her endnu...

Tusind tak for hjælpen!
Hans

Fra : Hans Paulin

Dato : 07-04-03 11:14

EH-Fniller wrote:
> Det skulle dog være op at køre igen.

....så er der hul igennem igen
Hans

Fra : Rune Manscher

Dato : 07-04-03 13:26

"Hans Paulin" <his@it.dk> wrote in message news:b6rj3j$37$1@sunsite.dk...

> ...så er der hul igennem igen

Til en anden gang kan du prøve et kig her:

http://www.cybercity.dk/privat/support/

Her var fejlen meldt ud.

*Rune

Fra : Hans Paulin

Dato : 07-04-03 13:31

Rune Manscher wrote:

> Til en anden gang kan du prøve et kig her:
>
> http://www.cybercity.dk/privat/support/
>
> Her var fejlen meldt ud.
>
> *Rune

....min fejl - sorry!

....fik en Microsoft-"opdatering" i går - min første virus på to
år - tændte lidt af på den :-/
Hans