Kampangetilbud ?
Fra : Rafael

Dato : 07-04-03 00:27

Jeg står og skal købe en adslforbindelse til min mor som hun skal bruge
inden længe. Har fat gik på billige 256/128 forbindelser ti omkring
345-360kr hvilket er en ok pris for hende.
Men da det koster min 500 kr. i oprettelse hos de fleste selskaber, ville
jeg lige høre om der ikke var en herinde der vidste lidt om kommende
Kampangetilbud de forskellige adsl udbydere kommer frem med de næste par
måneder.

Fra : Simon Skals

Dato : 07-04-03 09:25

It seems Rafael wrote:
> [...]
> jeg lige høre om der ikke var en herinde der vidste lidt om kommende
> Kampangetilbud de forskellige adsl udbydere kommer frem med de næste par

Bare ring rundt til udbyderne og bed dem om at sende dig deres
marketingsplaner for det næste halve år.

Så kan du også sikre dig, at du ikke hopper på den første
kampagne, hvis nu der skulle være et endnu bedre tilbud lige om
hjørnet.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Flemming Joensson

Dato : 07-04-03 09:35

Simon Skals <spam@gid.dk> wrote in news:slrnb92de9.4eh.spam@www.gid.dk:

> [...]
>
> Så kan du også sikre dig, at du ikke hopper på den første
> kampagne, hvis nu der skulle være et endnu bedre tilbud lige om

Lol,
god plan!

Den må jeg lige skrive bag øret til næste gang jeg skal på tilbudsjagt ;)

Flemming

Fra : Ivar Madsen

Dato : 08-04-03 06:14

Simon Skals skrev Mandag den 7. april 2003 10:24 i
dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Bare ring rundt til udbyderne og bed dem om at sende dig deres
> marketingsplaner for det næste halve år.

Har du nogle gode tlf.nr. dem jeg ringede på, var der ikke nogen der
ville ud med noget,,,

Ivar Madsen

Fra : Jan G. Nielsen

Dato : 08-04-03 17:15

> Har du nogle gode tlf.nr. dem jeg ringede på, var der ikke nogen der
> ville ud med noget,,,

Vi ved det. Vi er onde :)

Hilsen Jan (som arbejder ved TDC, men som selvfølgelig udtaler sig på vegne
af sig selv, sin moster og en hel masse andre. Bare IKKE TDC :))