MS Windows
briani 27239
Hvad er VIAPFD
Fra : Betina Jørgensen

Dato : 06-04-03 22:23

Jeg har fejl i den under hardware (enhedshåndtering) Den gemte sig under
skjulte enheder... Men hvad er det?

Mvh Betina

Fra : Anders Lund

Dato : 06-04-03 22:28

"Betina Jørgensen" <stogey@get2net.dk> wrote in news:b6q5s2$io3$1
@sunsite.dk:

> Jeg har fejl i den under hardware (enhedshåndtering) Den gemte sig under
> skjulte enheder... Men hvad er det?

Så vidt jeg lige kan se med google, så er det noget til VIA chipsættet.
Måske en nyerre version af 4 in 1 driveren kan hjælpe.

--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : Betina Jørgensen

Dato : 06-04-03 22:30

"Anders Lund" <spam2003@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> Så vidt jeg lige kan se med google, så er det noget til VIA chipsættet.
> Måske en nyerre version af 4 in 1 driveren kan hjælpe.

Hmmm VIA chipsættet? Det fik jeg ikke meget ud af. Jeg har også prøvet på
google men får kun tyske sider frem og dem fatter jeg ikke meget af

Fra : Sune Storgaard

Dato : 06-04-03 23:36

Betina Jørgensen 's insignificant opinion was stated in:
b6q68s$l35$1@sunsite.dk

> Hmmm VIA chipsættet? Det fik jeg ikke meget ud af. Jeg har også
> prøvet på google men får kun tyske sider frem og dem fatter jeg ikke
> meget af

VIA Chipset=små sorte kasser på dit moderbrædt, oftest forbundet med en
masse ben. De kan fungere på 3 måder, enten virker de eller også virker de
ikke. Den sidste mulighed er at de virker lidt (nogengange) :)

Hent de drivere som Anders taler om her:
http://www.viaarena.com/?PageID=2

--
/Sune
Fac ut vivas!

Fra : Sune Storgaard

Dato : 06-04-03 22:35

Betina Jørgensen 's insignificant opinion was stated in:
b6q5s2$io3$1@sunsite.dk

> Jeg har fejl i den under hardware (enhedshåndtering) Den gemte sig
> under skjulte enheder... Men hvad er det?

Den tilhører IDE controlleren til dit VIA chipset. Har du raid ?

Med de sparsomme informationer om dit system, kan jeg vist ikke foreslå
andet end at installere 4in1 driverne igen, hent dem på:

Fra : Sune Storgaard

Dato : 06-04-03 22:35

Fra : Betina Jørgensen

Dato : 08-04-03 00:50

"Sune Storgaard" <speg-fjern@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Med de sparsomme informationer om dit system, kan jeg vist ikke foreslå
> andet end at installere 4in1 driverne igen, hent dem på:

Hej igen

Jeg har installeret driveren men får stadig samme fejl på VIAPFD. I
computeradministration i logbogen under system står der følgende:
Følgende boot-start- eller system-start-driver kunne ikke indlæses:

VIAPFD

Jeg har winxp Prof, pentium 4, 1,7 GHz og 256 MB RAM hvis det kan være til
hjælp.

Raid aner jeg desværre ikke hvad er, så der må jeg være svar skyldig

Fejlen i sig selv har ingen påvirkning på computeren, jeg mærker ihvertfald
ingen fejl. Kan det være rigtigt at der ikke opstår nogen fejl? For så
behøver jeg vel ikke bekymre mig om det!

mvh Betina