link i Flash 5
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 06-04-03 21:49

HJÆLP!!!

Jeg har virkelig brug for hjælp,
jeg har lavet en lille Flash fil til min hjemmeside, i "filmen"
har jeg lavet et link sidst i "filmen" som man kan klikke på, men
det nye link bliver åbnet i samme vindue, men jeg vil have den
til at åbnes i et nyt vindue, men jeg har prøvet på det i flere
dage, men uden held.

Flash filen findes på min hjemmeside som er:
http://home18.inet.tele.dk/enigma

Det er den nederste "film", den med Dreamweaver.

Med venlig hilsen
Martin Jørgensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Michael Jensen [www.~

Dato : 07-04-03 06:29

> [...]
> det nye link bliver åbnet i samme vindue, men jeg vil have den
> til at åbnes i et nyt vindue, men jeg har prøvet på det i flere

Du skal bruge _blank for at åbne et nyt vindue :)
getURL("http://www.flashfaq.dk", "_blank");

Mvh, Michael Jensen