Novice spørgsmål - hvordan man skriver til~
Fra : Henrik Schandorf [74~

Dato : 06-04-03 20:58

Hej NG.

Jeg er total begynder med ASP. Derfor finder jeg gratis scripts som jeg
pusler lidt med.

Når nu jeg skal skrive til en database med nogle adresseoplysninger, vender
den tilbage med fejlmeldingen at databasen er skrivebeskyttet?????? Hvordan
pokker får jeg denne ACCE
SS database lavet om så den vil skrives til? Synes jeg har ledt og ledt, så
det er temmelig sikkert ganske simpelt, jeg har bare ikke set lyset endnu.

Med venlig hilsen

Henrik Schandorf

Fra : S

Dato : 06-04-03 21:22

"Henrik Schandorf [7470]" <karup@e-box.dk> wrote in message
> [...]

> det er temmelig sikkert ganske simpelt, jeg har bare ikke set lyset endnu.

http://activedeveloper.dk/aspdigital/kapitel2/updateable_query.asp

/S

Fra : Henrik Schandorf [74~

Dato : 06-04-03 21:31

"S" <webwatcher@forum.dk> skrev i en meddelelse
> "Henrik Schandorf [7470]" <karup@e-box.dk> wrote in message

> [...]

Problemet løst - tak for den meget meget hurtige hjælp.

Henrik