"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote in message news:<XDeka.6119$y3.802544@news010.worldonline.dk>...
> "Jacob" <avatar_1000@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:dafcd3dc.0304061150.5160cc43@posting.google.com
>
> > Jeg vil gerne vide om dette er et udbredt problem ved Medion Titanium
> > MD 8000 XL, eller om jeg bare har været uheldig. Jeg vil også meget
> > gerne have forslag til hvordan jeg kan løse problemet.
>
> Den kører XP svjh.
> Slå automatisk genstart ved fejl fra, så skulle du gerne få en blå skærm
> med en fejlmelding på, denne kan du bruge til fejlsøgning. Du kan finde
> en liste med en mængde fejl og forslag til løsning her:
>
http://www.aumha.org/kbestop.htm
>
> Slå automatisk genstart ved faejl således:
> Start -> Indstillinger -> Kontrolpanel -> System -> fanebladet
> Avanceret -> tryk på Indstillinger i Start og genoprettelse -> fjern
> hakket i genstart automatisk.
Det har jeg gjort nu, så må vi se hvad den siger næste gang.
> > Jeg har allerede kontaktet Medion support. De foreslår at jeg
> > geninstallerer alt software med det medfølgende Recovery image. Jeg
> > kan bare ikke se hvordan det skulle hjælpe, da det jo er det image som
> > er brugt til at starte med.
>
> Hvis du har installeret noget software eller hardware som ikke er helt
> kompatibelt med XP, så kan du opleve en ustabilitet.
Jeg havde midlertidigt en gammel harddisk i lige efter jeg købte
computeren, og koblede i den forbindelse et at 5,25" drevene fra. Da
jeg satte det til igen, havde de vist byttet bogstav. Jeg ved ikke om
dette kunne skabe problemer, eller hvordan jeg retter drevbogstaverne
igen.
> Grunden til at de foreslår at installere Recovery'en er sikkert for at
> udelukke softwarefejl (+ at det jo er en hurtig måde at slippe af med
> dig igen
Ja det er jo unægteligt billigere at få mig til at være tekniker for
mig selv i stedet for at bruge tid på at hjælpe :-|
Også lidt træls at få at vide man skal starte forfra når man lige har
brugt 2 dage på at installere software.
Kender nogen et (gratis) program som kan teste hardwaren for fejl?
--
Jacob