Tælle antallet af filer i en mappe...
Fra : Kenneth Auchenberg

Dato : 06-04-03 19:10

heyza

Hvordan tæller man antallet af filer i en bestemt mappe?

Jeg ved godt hvordan man gør med en DB, count

men hvordan gør man med filesystem?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jonas Skafte Jensen

Dato : 09-04-03 23:41

En mulighed er at loope gennem filerne vha fso og tælle hver enkelt...

~J

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 09-04-03 23:48

Jonas Skafte Jensen skrev:

> En mulighed er at loope gennem filerne vha fso og tælle hver
> enkelt...

Den mulighed fandt Kenneth selv frem til i mandags - og andre
(bedre) muligheder har også været oppe i tråden med samme navn. Der
er ingen grund til at tilføje et svar der allerede er givet.

NB: Læs venligst min signatur
--
Jens Gyldenkærne Clausen