Dofbasen
Fra : Erhardt Ecklon

Dato : 06-04-03 15:04

Hej

I et døgn har Dofbasen meldt error set her fra Fyn

Warning: Too many connections in /domains/www.dofbasen.dk/www/connect.php on
line 2

Warning: MySQL Connection Failed: Too many connections in
/domains/www.dofbasen.dk/www/connect.php on line 2

Warning: Too many connections in /domains/www.dofbasen.dk/www/connect.php on
line 3

Warning: MySQL Connection Failed: Too many connections in
/domains/www.dofbasen.dk/www/connect.php on line 3

Warning: MySQL: A link to the server could not be established in
/domains/www.dofbasen.dk/www/connect.php on line 3

Gælder det kun min adgang eller har I andre samme problem?

Er der nogen der evt. tager sig af serveren?

Erhardt
www.snatur.dk

"VI MØDES PÅ NETTET &
SES I NATUREN"

Fra : Erik Agertoft

Dato : 06-04-03 16:43

On Sun, 6 Apr 2003 16:04:04 +0200, "Erhardt Ecklon"
<e-ecklonX@post3.tele.dk> wrote:

>Gælder det kun min adgang eller har I andre samme problem?

Hej Erhardt m.fl.

Alle har det problem lige nu.

>Er der nogen der evt. tager sig af serveren?
Ja, det gør programmøren.

Der er sat følgende meddelelse ind på DOFbasens forside:

"DOFbasens hjemmeside er gået i chok over en vildfaren forespørgsel
til databasen. Vi venter på, at serveren bliver genstartet. Indtil da
kan der ikke foretages tilføjelser til databasen, ligesom der ej
heller kan hentes observationer fra databasen."

Venlig hilsen

Erik Agertoft

Fra : Anders Søgaard

Dato : 07-04-03 17:38

DOF-basen var oppe at køre igen i formiddags, men nu er den gal igen !

Anders

Fra : Anders Søgaard

Dato : 07-04-03 17:38

Fra : Erik Agertoft

Dato : 07-04-03 17:54

On Mon, 7 Apr 2003 18:37:53 +0200, "Anders Søgaard" <ans@computer.dk>
wrote:

>DOF-basen var oppe at køre igen i formiddags, men nu er den gal igen !

Den forventes først at komme op at køre i morgen (tirsdag) formiddag.

Venlig hilsen
Erik

Fra : JJ

Dato : 08-04-03 10:44

Er klar igen og fungere fint....

Mvh
Jan

Fra : Ditte og Anders Zusc~

Dato : 08-04-03 18:55

"JJ" <no@way.dk> skrev i en meddelelse
> Er klar igen og fungere fint....
Ikke mere her kl 20.00
VH AZ

Fra : Erik Agertoft

Dato : 08-04-03 19:26

On Tue, 8 Apr 2003 11:44:28 +0200, "JJ" <no@way.dk> wrote:

>Er klar igen og fungerer fint....

Sådan er det desværre ikke lige nu, men jeg skal hilse fra
programmøren, som er ved at blive gråhåret, og sige, at han arbejder
hårdt på sagen.

Vi, der bruger DOFbasen, må nok udstyre os med lidt tålmodighed og
overbærenhed indtil fejlen bliver fundet og rettet.

Venlig hilsen
Erik

PS

Hvis man indrapporterer via DOFbase-programmet, og det bør man gøre,
hvis man har mere end 2 obs pr. tur, så kan man jo fortsat
indraportere via programmet på sin pc og vente med at uploade, til
serveren er klar igen.