ftp time - out
Fra : news text

Dato : 05-04-03 19:52

Jeg har et lille netværk på min d-link 604 router - fast ip og 1024/256
adsl.

På min server kører jeg bulletproff ftp 2.15.

Men når andre skal uploade til mig får de time-out efter et stykke tid.

Jeg har prøvet både med og uden passive mode på min server - og brugerne har
også prøvet at logge på i begge modes - uden den store forskel. Jeg ved ikke
om det gør den store forskel og hvilken indstilling er den bedste ?

Hvorfor får jeg denne time-out ?

Fra : news text

Dato : 05-04-03 20:33

"news text" <ingen@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> om det gør den store forskel og hvilken indstilling er den bedste ?

Skulle måske lige præcisere:

Der sker det, at forbindelsen simpelthen dør - og derefter kommer der så
time-out.
Jeg kan sagtens fjerne time-out i serveren - men det løser jo ikke
probelmet, at forbindelsen dør.

Så mit spørgsmål er egentlig:

Hvorfor dør linien ?