Compaq presario model 7971
Fra : Mohrsen

Dato : 05-04-03 16:03

Er der nogen der kan fortælle mig hvor stor en AMD processor man kan sætte i
en
standart "Compaq presario model 7971 med 700 mhz).

/ Flemming

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 05-04-03 17:14

"Mohrsen" <mohrsen@mail.dk> wrote in message
> Er der nogen der kan fortælle mig hvor stor en AMD processor man kan sætte
> en
> standart "Compaq presario model 7971 med 700 mhz).
>
> / Flemming

Hmm...Compaq havde engang en glimrende side med en oversigt over alle deres
"gamle" modeller. Den har de ikke rigtig længere. Jeg kan ikke finde den.

Fra : Malcolm_X

Dato : 05-04-03 17:37

kik under klassiker i bunden

http://www.compaq.dk/Produkter/Desktop/Presario/

Fra : Mohrsen

Dato : 06-04-03 00:14

Tak for det linket........Men desværre kan jeg ikke rigtig se svaret på mit
spørgsmål
Det jeg gerne vil vide var hvor stor en AMD processor man kan sætte i denne
maskine.

/Flemming

Fra : Leony

Dato : 06-04-03 08:31

"Mohrsen" <mohrsen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det jeg gerne vil vide var hvor stor en AMD processor man kan sætte i
> denne maskine.

Din computer bruger en Slot A processor.
Jeg ved ikke præcist hvor stor den største Slot A er (vil gætte på ca. 1
GHz) og ej heller om den kan gå i dit bundkort.
Hvis du opgraderer fra 700 til 1000 MHz, så er det min ærlige mening at
du spilder dine penge.

Hvis du udelukkende bruger din computer til surf, 7-kabale og
tekstbehandling - så er det min ærlige mening, at du ikke får noget ud
af, at ofre flere tusinder på en opgradering eller hundreder, hvis du
nøjes med at købe en større Slot A processor. Hvis du derimod renderer
3D, redigerer video og kompilerer Linuxkerner, så vil du får meget mere
ud af at opgradere hele computeren.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/