Til JonB
Fra : TøSeN

Dato : 05-04-03 11:42

Hejsa allesammen ...

Jeg syntes ærlig talt tit dine svar er RET negative, og det er altså
iriterrende
at sidde og kigge på!!!

~Josse~

Fra : Kim

Dato : 05-04-03 12:13

"TøSeN" <jokii@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg syntes ærlig talt tit dine svar er RET negative, og det er altså
> iriterrende
> at sidde og kigge på!!!

Sikke noget pladder.
Der er ingen som tvinger dig til at sidde og kigge.
Du kunne jo undlade at hente Jon's kommentarer, hvis
de støder dine øjne....

Mvh, Kim

Fra : TøSeN

Dato : 05-04-03 12:52

> Sikke noget pladder.
> Der er ingen som tvinger dig til at sidde og kigge.
> Du kunne jo undlade at hente Jon's kommentarer, hvis
> de støder dine øjne....
>
> Mvh, Kim

Nej, men man kommer jo i en nyhedsgruppe for at få positive svar på sine
spørgsmål!!!
Nok ikke negative!

~Josse~

Fra : TøSeN

Dato : 05-04-03 12:53

Og en nyhedsgruppe er jo også et sted hvor man må skrive sine
meninger, men skuda ikke når de er negative hele tiden!

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 05-04-03 14:13

In article <3e8ec39c$0$10445$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, TøSeN wrote:
> Og en nyhedsgruppe er jo også et sted hvor man må skrive sine
> meninger, men skuda ikke når de er negative hele tiden!

Hvad er nu det for noget pjat. Må man nu ikke komme med sin mening
bare fordi du ikke er enig ? Eller fordi den måske går dig imod ?
Jeg synes du skal lade være med at prøve at censurere mig og mine
indlæg, og så i stedet springe dem over hvis du ikke gider læse
dem. Du kunne evt. også skrive nogle "rigtige" indlæg selv. Nogle
indlæg der ikke udtaler sig om andre mennesker eller skribenter
her inde, eller uden for gruppen. Og i stedet skrive nogle indlæg
omkring heste, det som gruppen handler om. [0]

JonB
[0] for en mere præcis definition af denne gruppes område, se
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.dyr.hest

Fra : Aragorn

Dato : 06-04-03 09:18

"TøSeN" <jokii@hotmail.com> wrote in message
> Og en nyhedsgruppe er jo også et sted hvor man må skrive sine
> meninger, men skuda ikke når de er negative hele tiden!

Hej TøSeN.

Selvfølgelig må man da det, og hvis du helst er fri for at læse Jon B's
svar, kan du da bare smide ham i dit killfilter, så kan du ikke se indlæg
fra ham fremover.. Hvis du bruger Outlook Express, går du ind og markerer et
af hans indlæg, går derpå op i Message/Meddelelser (- tror jeg den hedder på
dansk...) og klikker 'Block Sender'/'Blokér Afsender'.
Så er du a'e med hans indlæg.
Pas på at du ikke ved et uheld kommer til at blokere for den forkerte,
f.eks. dig selv...

Venlig hilsen

Aragorn_DK, der godt kan lide at læse alle svar, det kunne jo være at man
fik et tiltrængt los i den rigtige retning.

Fra : taina

Dato : 06-04-03 12:36

"TøSeN" <jokii@hotmail.com> skrev i en meddelelse

klip

> Og en nyhedsgruppe er jo også et sted hvor man må skrive sine
> meninger, men skuda ikke når de er negative hele tiden!

klip

Nu synes jeg ikke, at Jon B skriver så negativt, som du gør det til. Der
sker faktisk ikke så sjældent, at der kommer gode råd og input fra den kant,
og det skal der da netop være plads til - også selv om nogle af tingene
måske handler om, at rytteren skal tage et kritisk blik på sig selv.

mvh. tina

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 07-04-03 07:47

TøSeN wrote:
> Og en nyhedsgruppe er jo også et sted hvor man må skrive sine
> meninger, men skuda ikke når de er negative hele tiden!

Og det du skriver her, er ikke negativt? Ladet med 'sgu' og det hele...

-dennis

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 05-04-03 13:34

> Jeg syntes ærlig talt tit dine svar er RET negative, og det er altså
> iriterrende
> at sidde og kigge på!!!

Dér fik du nok dèn, hva', Jon B!? *LOL*

Mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 05-04-03 14:06

In article <3e8ecbab$0$133$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, Trond Øyvind Hermansen wrote:

> Dér fik du nok dèn, hva', Jon B!? *LOL*

Og hvad mener du så med det Hr. Trond Øyvind Hermansen?

JonB

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 06-04-03 15:33

Hermansen wrote:

> Og hvad mener du så med det Hr. Trond Øyvind Hermansen?

Ingenting, du.

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 05-04-03 14:08

In article <3e8eb316$0$10414$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, TøSeN wrote:
> Hejsa allesammen ...
>
> Jeg syntes ærlig talt tit dine svar er RET negative, og det er altså
> iriterrende
> at sidde og kigge på!!!

Der er skam heller ingen der tvinger dig til at se på mine indlæg.

Jeg synes dog ikke selv at jeg skriver negative indlæg, jeg skriver
dog indlæg der er korte, præcise og uden indpakning. Måske det er
dem du har misforstået som negative ? Derfor må jeg bede dig om at
dokumentere din påstand om at mine indlæg er negative, fx. ved at
henvise til det/de indlæg du mener er negative.

JonB

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 05-04-03 14:24

Jon Bendtsen <bendtsen@diku.dk> wrote:

>dem du har misforstået som negative ? Derfor må jeg bede dig om at
>dokumentere din påstand om at mine indlæg er negative, fx. ved at

Øhhh...! Jeg tror lige at jeg smutter udenfor et øjeblik...!

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 05-04-03 14:29

In article <06mt8v0mj3b4982n733jd112puks2l5b74@4ax.com>, Ole Braad-Sorensen wrote:

> Øhhh...! Jeg tror lige at jeg smutter udenfor et øjeblik...!

Jamen, det er jo også dejligt vejr. God tur.

JonB

Fra : dorthe jensen

Dato : 05-04-03 16:49

Hej gruppe

Jeg syntes ærlig talt denne diskussion er lidt langt ude, jeg kan godt
forstå at Jon b forsvarer sig. Jeg tror at det er en af dem man bare skal
glemme og så se efter at komme videre.
Der har længe været en rigtig god stemning her i gruppen og det vil være en
skam at ødelægge den af.
venlig hilsen Dorthe

Fra : Nina Svanholm

Dato : 06-04-03 11:44

Jeg synes ALLE her i gruppen kommer med nogle gode og konstruktive svar,
også JonB!!! Men hvis man ikke er så gammel ja så kan man jo som bekendt
godt blive fornærmet ret hurtigt!
Generalt synes jeg der er en god stemning her i gruppen, og det skal altså
ikke ødelægges, på så plat et grundlag, så se at komme videre søde ven!

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 06-04-03 12:51

"Nina Svanholm" <ninasvanholm@_FJERN_DETTE_hotmail.com> wrote:

>Men hvis man ikke er så gammel ja så kan man jo som bekendt
>godt blive fornærmet ret hurtigt!

Vil det så sige at jeg ikke så nemt bliver fornærmet ?

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : Kim

Dato : 06-04-03 17:57

"Ole Braad-Sorensen" <braadso@soholm.com> skrev i en meddelelse
> Vil det så sige at jeg ikke så nemt bliver fornærmet ?

Ja, vi er et par stykker som må være temmelig
tykhudede og tolerante, Ole
Til gængæld falder vi TUNGT når vi falder af....
Mvh, Kim

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 06-04-03 18:08

"Kim" <No@mail.dk> wrote:

>Til gængæld falder vi TUNGT når vi falder af....

Ingen mobning her, tak !

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : Kim

Dato : 06-04-03 22:49

> Ingen mobning her, tak !

Århh...Det var nu et udtryk for solidaritet
Du og jeg falder nok lige tungt...
Og LIDT må jeg vel nok mobbe
Mvh, Kim

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 07-04-03 07:23

"Kim" <No@mail.dk> wrote:

>Du og jeg falder nok lige tungt...

Jammen JEG har besluttet ikke at gøre det igen !!!

>Og LIDT må jeg vel nok mobbe

Nej! Jeg TÅLER det altså ikke...

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : john lundsgaard

Dato : 07-04-03 08:45

> Nej! Jeg TÅLER det altså ikke...

Hov var der nogen der sagde mobbe - så vil jeg være med. Er der nogen
forslag om hvem det skal gå ud over, eller er det bare sådan almindelig fri
mobning???

Skal vi give islænderne eller araberne tur, eller skal vi bare sådan i al
almindelighed mobbe dem der ikke rider western *GGGG*

Hilsen John

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 07-04-03 10:33

"john lundsgaard" <john_lundsgaardXX@ofir.dk> wrote:

>Er der nogen forslag om hvem det skal gå ud over, mobning???

Bare det ikke går ud over mig...!

>Skal vi give islænderne eller araberne tur, eller skal vi bare sådan i al
>almindelighed mobbe dem der ikke rider western *GGGG*

Start bare med dem der har de der heste der ikke tør gå en tur ud ad
en landevej med mange biler. Derefter dem der ikke ikke tør gå over et
vandløb der er omkring 1 meter dybt. Det skulle være nemt at finde
flere

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 07-04-03 10:39

Ole Braad-Sorensen wrote:

> [...]
> en landevej med mange biler. Derefter dem der ikke ikke tør gå over et
> vandløb der er omkring 1 meter dybt. Det skulle være nemt at finde

Dem der vælter? ;)

-dennis

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 07-04-03 11:32

Dennis Thrysøe <dennis@geysirheste.dk> wrote:

>Dem der vælter? ;)

*DEN* forstod jeg godt (

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : Nina Svanholm

Dato : 08-04-03 14:08

"> >Dem der vælter? ;)

> *DEN* forstod jeg godt (

Ha ha.......har fået helt ondt i maven af at grine af de sidste indlæg til
denne tråd.............pyha

Fra : Musen

Dato : 07-04-03 12:01

klip--
> [...]
> en landevej med mange biler. Derefter dem der ikke ikke tør gå over et
> vandløb der er omkring 1 meter dybt. Det skulle være nemt at finde

pyyh jeg føler mig allerede meeeget mobbet *suk*

/Musen

Fra : Anet

Dato : 07-04-03 11:28

> [...]
>
> Skal vi give islænderne eller araberne tur, eller skal vi bare sådan i al
> almindelighed mobbe dem der ikke rider western *GGGG*

(klip)

Jamen hvis det gælder islændere og arabere så er jeg nok den rette for det er de eneste to racer jeg ejer....jeg har en bred ryg så
jeg kan godt tåle lidt mobning....*SSS*

--

~Hilsen
Annette~

Fra : Musen

Dato : 07-04-03 11:59

klip--

> Århh...Det var nu et udtryk for solidaritet
> Du og jeg falder nok lige tungt...
> Og LIDT må jeg vel nok mobbe
> Mvh, Kim

Jeg tror nu ikke I falder tungere, I er bare længere tid om at komme op igen
*GGG*

/Musen

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 07-04-03 12:31

"Musen" <mivsesnabela@sol.dk> wrote:

>Jeg tror nu ikke I falder tungere, I er bare længere tid om at komme op igen

Nu synes jeg at mobberiet er kommet lige lovligt langt ud

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : Nina Svanholm

Dato : 08-04-03 14:03

> Vil det så sige at jeg ikke så nemt bliver fornærmet ?
>

> Med venlig hilsen
> Ole Braad-Sørensen
> www.soholm.com

Jep Jeg er ihvertfald sikker på at du har rygrad nok til at kunne bruge
eventuel kritik til noget konstruktivt eller simpelthen lade som
ingenting...........................eller lave en joke ud af det

Venlig hilsen Nina Svanholm.