Ny...
Fra : TøSeN

Dato : 05-04-03 09:49

Hejsa allesammen!!!

Jeg er helt, eller næsten ny herinde...(Har da kigget lidt med på hvad der
blev skrevet)...
Så jeg er jo lidt i tvivl om hvor meget der kan være på en linie osv...
Men det håber jeg i vil bære over med!
Men jeg er en 13-årig pige, der elsker ridning og heste, ligesom de fleste
andre herinde nok osse gør!!
Og araberen er _KLART_ min yndlingshest, og jeg kan _SLET_ ikke forstå
dem der går og ser skævt til dem!!!
Men... ...smag og behag!!!
Det her indlæg var såmen bare så i vidste hvem denne nye "TøSeN" var forn
en!!
Og så lige et spørgsmål: Hvad menes der når man skriver "Hej gruppe" el.l.?

Josse c",)

Fra : Anet

Dato : 05-04-03 11:43

> Og så lige et spørgsmål: Hvad menes der når man skriver "Hej gruppe" el.l.?

(klip)

Tit så bruger man jo gruppen til et spørgsmål, noget man har på hjertet eller bare for at høre andres mening. Vi starter så tit som
man vil starte f.eks en mail med Hejsa, hej, hej i andre, hejsa til alle i gruppen osv.

--

~Hilsen
Annette~