Ny her i gruppen...
Fra : TøSeN

Dato : 04-04-03 16:28

Hejsa allesammen!!!

Jeg er helt, eller næsten ny herinde...(Har da kigget lidt med på hvad der
blev skrevet)...
Så jeg er jo lidt i tvivl om hvor meget der kan være på en linie osv...
Men det håber jeg i vil bære over med!
Men jeg er en 13-årig pige, der elsker ridning og heste, ligesom de fleste
andre herinde nok osse gør!!
Og araberen er _KLART_ min yndlingshest, og jeg kan _SLET_ ikke forstå
dem der går og ser skævt til dem!!!
Men... ...smag og behag!!!
Det her indlæg var såmen bare så i vidste hvem denne nye "TøSeN" var forn
en!!
Og så lige et spørgsmål: Hvad menes der når man skriver "Hej gruppe" el.l.?

Josse c",)

Fra : skingur

Dato : 05-04-03 11:27

"TøSeN" skrev d. 04-04-03 16:28 dette indlæg :
> [...]
forn
> en!!
> Og så lige et spørgsmål: Hvad menes der når man skriver "Hej gruppe"

"hej Gruppe" eller "NG" er lidt det samme som at sige "hej allesammen".
Men mange siger gruppe, fordi det her _er_ er nyhedsgruppe! (NG=
nyhedsgruppe!)

Christina (som er 30 og islænder-addicted!)

http://www.kandu.dk/

Fra : Anet

Dato : 05-04-03 11:46

Jamen og forresten velkommen her i gruppen og håber du vil syntes om at komme her og vil skrive mange gode indlæg.

--

~Hilsen
Annette~

Fra : TøSeN

Dato : 05-04-03 11:58

HiHi..
Hey Gruppe så*GG*
Mange tark for den fine velkomst herinde!!!(Skingur, som er
islænder-addictet og
Anet, som er ehh...*G*)
Men er der nogle herinde der bor i nærheden af Ribe amt, som søger en
part/passer
til sin hest eller pony???