Lydproblem
Fra : Aage

Dato : 05-04-03 08:54

Jeg har Win.XP pro. Jeg har fået det problem at lyden er begyndt at 'svinge'
i styrke endda ret kraftigt, ikke hele tiden men af og til, Jeg har prøvet
med gendannelse og tilsyneladende virker det i nogle dage, men kommer så
igen, kan/vil nogen hjælpe mig med en løsning.
Hilsen Aage

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-04-03 09:57

In dk.edb.hardware, Aage <2502@pedersen.tdcadsl.dk> says...
> Jeg har Win.XP pro. Jeg har fået det problem at lyden er begyndt at 'svinge'
> i styrke endda ret kraftigt, ikke hele tiden men af og til, Jeg har prøvet

Det er et hardwareproblem, så geninstallation og ligende hjælper ikke.

Hvad har du koblet lydudgangen til?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Aage

Dato : 05-04-03 12:02

">
> Det er et hardwareproblem, så geninstallation og ligende hjælper ikke.
>
> Hvad har du koblet lydudgangen til?

Jeg er ikke klar over hvad du mener ! hilsen Aage

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-04-03 21:13

In dk.edb.hardware, Aage <2502@pedersen.tdcadsl.dk> says...

> ">

> Jeg er ikke klar over hvad du mener ! hilsen Aage

Hvad er det specifikt du ikke forstår?

Fra : Aage

Dato : 06-04-03 07:32

..

> Hvad er det specifikt du ikke forstår?
Jeg forstår ikke hvad du mener med dit spørgsmål, der er vel kun een måde
at koble mine højtaler på . Men er det et hardware-problem er der vel ikke
andet at gøre end at skifte lydkortet ?
Hilsen Aage

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-04-03 07:51

In dk.edb.hardware, Aage <2502@pedersen.tdcadsl.dk> says...
> Jeg forstår ikke hvad du mener med dit spørgsmål, der er vel kun een måde

Du kan koble dit lydkort til alverdens ting og sager for at høre lyden.
Hvad har du koblet til?

Fra : Aage

Dato : 06-04-03 08:52

> Du kan koble dit lydkort til alverdens ting og sager for at høre lyden.
> Hvad har du koblet til?

Jeg vil gerne besvare dit spørgsmål men fatter ikke hvad du mener med at
koble til, er det ikke muligt at formulere det så en novice som mig forstår
det, hilsen Aage

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-04-03 13:35

> [...]
> koble til, er det ikke muligt at formulere det så en novice som mig forstår

Bag på din PC sidder et stik (lydudgangen). Hvad har du sat deri?
Et kabel over til anlægget, et sæt PC-speakere, et par hovedtelefoner
eller hvad?

Fra : Aage

Dato : 06-04-03 14:01

> Bag på din PC sidder et stik (lydudgangen). Hvad har du sat deri?
> Et kabel over til anlægget, et sæt PC-speakere, et par hovedtelefoner
> eller hvad?

OK nu er jeg med der har jeg en adapter med 2 udgange hvor jeg har
hovedtelefon og højtalere, hilsen Aage

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-04-03 16:53

In dk.edb.hardware, Aage <2502@pedersen.tdcadsl.dk> says...
> OK nu er jeg med der har jeg en adapter med 2 udgange hvor jeg har
> hovedtelefon og højtalere, hilsen Aage

Okay. Du overbelaster udgangen. Find en ældre forstærker og brug den til
hovedtelefon-forstærker.

Fra : Aage

Dato : 06-04-03 18:08

> Okay. Du overbelaster udgangen. Find en ældre forstærker og brug den til
> hovedtelefon-forstærker.

Tak for svaret hilsen Aage