Nogle da kan hjælpe mig med ASP-Nuke ???
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 04-04-03 22:47

hejsa nogle da kan hjælpe.

jeg har min side liggende hos wannafind og de unders tøttter ikke CDONTS så
jeg kan ikke sende mail med user og pass når folk opretter sig eller sende
mail alm igemen programmet.
nolge da kan hjælpe mig ??

hilsen thomas

Fra : Steen Lindkvist Niel~

Dato : 04-04-03 23:54

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> jeg kan ikke sende mail med user og pass når folk opretter sig eller sende

Hej Thomas

www.asp-nuke.com kan du finde understøttelse for Jmail i
Download-sektionen under "modules"

Steen Lindkvist Nielsen
steen.lindkvist@lilleaaen.dk

Fra : Jørgen Müller

Dato : 05-04-03 09:56

Thomas skrev:
> [...]
>jeg kan ikke sende mail med user og pass når folk opretter sig eller sende

ved at gå ind på webhotel info hos wanafind.dk fandt jeg nedenstående, hvis
du har understøttelse for asp:

ASP-komponenter

På alle løsninger som understøtter ASP-komponenter er følgende
installeret:

ServerObjects komponenter:
. AspMAIL
. AspPOP3
. AspHTTP
. AspDNS
. AspIMAGE

Dimac komponenter:
. w3 JMail
. w3 Sockets

aspSmart komponenter:
. aspSmartUpload

Persits Software komponenter:
. AspUPLOAD

en forespørgsel hos goggle viser, at AspMail laves af ServerObjects og
en vejledning findes på http://www.serverobjects.com/products.htm

håber det hjælper.

--
Med Venlig Hilsen