Compiler, GCC 3.2
Fra : Mads Jensen

Dato : 04-04-03 21:14

Hej

Jeg bruger Bloodsheds gratis compiler med MinGW systemet. Har GCC 2.9.3
eller deromkring installeret.
Har tidligere haft GCC 3.2 på den, men der gad den ikke compile C++, og gik
helt amok.
Men da jeg fik tilbage til GCC 2.9.. virkede det perfekt igen!

Der er desværre ikke lavet to versioner af denne beta 8, altså med GCC 2.9.3
og GCC 3.2.
Kan jeg stole på at den ikke fucker det op igen ? Vil meget nødig igennem
geninstallering og alt muligt andet.

--
Mads Jensen
http://www.ddfr.dk

Fra : Torben W. Hansen

Dato : 04-04-03 22:45

"Mads Jensen" <astrup_jensen.NOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
gik
> helt amok.
> Men da jeg fik tilbage til GCC 2.9.. virkede det perfekt igen!

Jeg bruger også Bloodshed Dev-C++ og har for nyligt hentet den seneste
version 4.9.8.0 inklusive gcc3.2.
Hvad slags problemer havde du egentlig med gcc 3.2 ?

Med venlig hilsen
Torben W. Hansen

Fra : Mads Jensen

Dato : 06-04-03 19:27

Hej

> Jeg bruger også Bloodshed Dev-C++ og har for nyligt hentet den seneste
> version 4.9.8.0 inklusive gcc3.2.
> Hvad slags problemer havde du egentlig med gcc 3.2 ?

Den skrev, at den ikke kunne finde 'iostream' og andre filer, og gøre megen
vrøvl over c++ kode. Men det kørte perfekt med C ...

mvh
/mads
--
Mads Jensen
http://www.ddfr.dk

Fra : Torben W. Hansen

Dato : 07-04-03 07:31

> Den skrev, at den ikke kunne finde 'iostream' og andre filer, og gøre
megen
> vrøvl over c++ kode. Men det kørte perfekt med C ...

Jeg har ikke afprøvet den den nye version ud i afkrogene, men jeg har nu
ikke haft de problemer med iostream som du nævner...

Med venlig hilsen
Torben W. Hansen

Fra : Torben W. Hansen

Dato : 07-04-03 22:03

> [...]
> og GCC 3.2.
> Kan jeg stole på at den ikke fucker det op igen ? Vil meget nødig igennem

Har du prøvet her ?

http://sourceforge.net/forum

Med venlig hilsen
Torben W. Hansen