Slette et program
Fra : Kasper

Dato : 04-04-03 20:51

Hej ng.

Jeg har på min Debian box installeret shorewall uden at bruge apt-get
altså fra en tarball jeg har downloadet på shorewalls hjemmeside.

Problemet er nu at jeg gerne vil af med programmet igen, men hvordan
sletter jeg det så alle filer slettes?

/Kasper

Fra : Kent Friis

Dato : 04-04-03 21:04

Den Fri, 04 Apr 2003 21:51:28 +0200 skrev Kasper:
> [...]
>altså fra en tarball jeg har downloadet på shorewalls hjemmeside.
>
>Problemet er nu at jeg gerne vil af med programmet igen, men hvordan

Hvis den er installeret med make install, så bruger du bare
make uninstall.

Ellers må du fortælle hvordan den er installeret.

Mvh
Kent
--
"Intelligence is the ability to avoid doing work, yet get the work done"
- Linus Torvalds

Fra : Kasper

Dato : 04-04-03 21:24

On Fri, 4 Apr 2003 20:03:59 +0000 (UTC), leeloo@phreaker.net (Kent
Friis) wrote:

>Hvis den er installeret med make install, så bruger du bare
>make uninstall.
Det er den - tak for det hurtige svar

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-04-03 23:07

In dk.edb.system.unix, Kent Friis <leeloo@phreaker.net> says...
> Hvis den er installeret med make install, så bruger du bare
> make uninstall.

Ellers er purge en mulighed.

--
Med venlig hilsen/best regards