driver!!
Fra : "--->Rasmussen

Dato : 04-04-03 16:49

Hej ..

Jeg har fået webcam , som hedder AVerMedia InterCam Elite USB .
Men jeg kan ikke fået driver til XP .. Men jeg ved ikke om kan jeg fat
et standard driver til min webcam ??

Mvh. Aleks

Fra : KC

Dato : 04-04-03 17:02

"--->Rasmussen<---" <jesus@os.dk> skrev i en meddelelse
> Hej ..
>
> Jeg har fået webcam , som hedder AVerMedia InterCam Elite USB .
> Men jeg kan ikke fået driver til XP .. Men jeg ved ikke om kan jeg fat
> et standard driver til min webcam ??

Prøv at tjekke her....ved ikke om der er noget du kan bruge

http://www.averm.co.uk/support/downloads.html

mvh

KC

Fra : "--->Rasmussen

Dato : 04-04-03 17:15

ja jeg har prøvet , men det kun til Uninstall .. jeg ved ikke om findes en
standard driver til alle webcam type ??

Fra : Søren Jensen\( 9800 ~

Dato : 04-04-03 17:25

Prøv lige at kikke her om der ikke er noget du kan bruge.

http://www.driverscollection.com/main.php?Hard=InterCam%20Elite&By=AVerMedia

Hilsen Søren

Fra : Rasmus Wæhrens

Dato : 04-04-03 17:59

"--->Rasmussen<---" <jesus@os.dk> wrote:

>ja jeg har prøvet , men det kun til Uninstall .. jeg ved ikke om findes en
>standard driver til alle webcam type ??

Nej, du skal bare kigge lidt længere nede:
http://www.avermedia.com.tw/software/Elite2001.zip
--
Rasmus Wæhrens

Fra : "--->Rasmussen

Dato : 04-04-03 18:36

Ja jeg har prøvet at install , men ingenting .. ved du hvorfor ??

Måske driver er ikke rigtigt ..

Men jeg ved at den virker under win 98 , men jeg bruger ikke !!

Fra : "--->Rasmussen

Dato : 04-04-03 19:16

så jeg opgiver det hele til min ny webcam .. jeg gemmer den til en maskine
med win98 ..

Fra : "--->Rasmussen

Dato : 04-04-03 22:15

Fordi Det står Ukendt enhed under USB !

Jeg dødtræt af det Ukendt enhed USB !

Mvh. Aleks

Hvad bedst mærke af Bundkort for Socket A ??

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-04-03 10:16

In dk.edb.hardware, --->Rasmussen<--- <jesus@os.dk> says...
> Hvad bedst mærke af Bundkort for Socket A ??

Prøv i dk.edb.hardware.bundkort

Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen