CS Hjemmeside.
Fra : dkspeedo

Dato : 04-04-03 00:21

Nu kommer den snart, Counter strike hjemmesiden med alt fra baner,
skins, osv.
Men der er et lille problem, jeg kan ikke finde nogle steder. Hvor man
kan finde "Wall hack, og andet cheat"
Så hvis der er nogle der kan hjælpe mig, så mail mig på
thomasbf@hotmail.com .

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter

Dato : 04-04-03 00:27

Så FJERN dog det aldeles OT l-o-r-t fra en i forvejen ikke overbevisende
seriøs NG!

Peter

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 04-04-03 07:51

"Peter" <blueberry_sky@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Så FJERN dog det aldeles OT l-o-r-t fra en i forvejen ikke overbevisende
> seriøs NG!
>
> Peter

Rolig nu, Peter
Godt nok er det irriterende at Kandu sender deres mere eller mindre
relevante spørgsmål videre til nyhedsgrupperne, man kan bare lade være med
at svare på dem.
Hvis du ønsker en mere seriøs gruppe så send nogle seriøse indlæg.

Mvh. Jesper

Pro Engineer og Pro Desktop
www.prouser.dk