Hvem er Sabina Hertzum?
Fra : Kurt Skæg

Dato : 03-04-03 23:27

Hvem er denne Sabina, der fortæller om alskens lidelser?

Læge, sygeplejerske eller blot - ganske sygeligt optaget af sygdomme?

Hun burde enten give sig til kende med titel og uddannelse eller tie!

Fra : Kurt Skæg

Dato : 03-04-03 23:31

Det ved jeg nu,

Hun er : http://www.quindenet.dk/common.asp?mmode=90

Frisør: Sabina Hertzum

Sabina er 28 år og blev uddannet frisør i februar 2001, i Fredericia.
Livsdrømmen består i, at lave et omfattende velvære-center, hvor
"forkæl-dig-selv" dage vil være i højsædet. Denne drøm er dog endnu sat i
bero, da der er meget andet der skal nåes og opleves inden. Derfor er hun nu
blevet en del af vores crew, hvor hun skal stå os bi med sin "ekspertise"
som frisør, og samtidig arbejder hun på sit eget lille hjørne af nettet,
hvor man udover, at finde ud af hvem hun er, kan læse om hår, hårprodukter
samt deltage i debatter.

Hvad med om hun holdt op med at spille læge?

Tror ikke hun er klar over hvor lidt hun egentlig ved....

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-04-03 00:02

Kurt Skæg wrote:

Sabina står frem med sit eget navn. Det er mere, end man kan sige om
dig.

> Det ved jeg nu,
>
> Frisør: Sabina Hertzum

Du ved ikke nok. Læs tilbage i gruppen, så vil du se, at Sabina har et
ganske udmærket kendskab til de ting, hun svarer på. Hvis du mener, det
er så vigtigt, at kende skribenternes baggrund, kunne du jo starte med
at fortælle om din egen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 04-04-03 00:34

> Kurt Skæg wrote:
>
> Sabina står frem med sit eget navn. Det er mere, end man kan sige om
> dig.

På mig virker Sabina som et rart og sødt menneske, som har hjulpet mange
mennesker med sine ord.

Så hold din mund, med mindre du vil fortælle, hvad du er ude på

BA

Fra : Finn H.

Dato : 04-04-03 04:31

PLONK

Fra : Kim Norgaard

Dato : 04-04-03 08:47

Kurt Skæg wrote:
> Hvad med om hun holdt op med at spille læge?
>
> Tror ikke hun er klar over hvor lidt hun egentlig ved....

TROLL ?

--
Kim Norgaard
Aarhus/Denmark

Fra : Sune

Dato : 04-04-03 10:03

> Det ved jeg nu,

Usmageligt indlæg.

Sune

PS: Hvis du skal gemme dig under et andet navn end dit eget, så gør dig
lidt mere umage næste gang. Det lykkedes ikke denne gang.

Fra : Finn H.

Dato : 04-04-03 04:47

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 04-04-03 06:22

Kurt Skæg wrote:
> Hvem er denne Sabina, der fortæller om alskens lidelser?

jeg er en person der i det mindste står ved sit navn og sin person..... hvem
er du?
jeg har aldrig lagt skjul på hvem jer er på nogen måde......

> Læge, sygeplejerske eller blot - ganske sygeligt optaget af sygdomme?

jeg er hverken læge eller sygeplejeske, jeg er patient.......
og så har jeg tilfældigvis en vidensbase der gør at jeg er i stand til at
finde oplysninger til folk ret hurtigt........

> Hun burde enten give sig til kende med titel og uddannelse eller tie!

hvorfor bør jeg tie?
dette er ikke et forum for læger og sygeplejesker, men et sted hvor private
mennesker hjælper hinanden...

hvad i alverden har jeg nogensinde gjort dig??

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 04-04-03 09:01

"Kurt Skæg" <Olsen@asderewrfda.dk> skrev

> Hvem er denne Sabina, der fortæller om alskens lidelser?

Hvis du som nogle af os andre har fulgt med i længere tid, ville du vide
det.
Ellers kan Http://googel.com hjælpe dig.

> Læge, sygeplejerske eller blot - ganske sygeligt optaget af sygdomme?

Hvad beretiger dig til, at diagnosticere hende som sygeligt optaget af
sygdomme?

Hvad er din uddannelse, baggrund, eller for den sags skyld dit navn?

> Hun burde enten give sig til kende med titel og uddannelse

Det har hun nu også ofte gjort!

> eller tie!

Det er nu ellers den rolle jeg ville mene passer dig selv bedst.

Hilsen

Uffe Ravn
Radiomekaniker

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-03 11:40

"Kurt Skæg" <Olsen@asderewrfda.dk> wrote in message
> Hvem er denne Sabina, der fortæller om alskens lidelser?

Er stort set ligeglad. Hvem er du??

> Læge, sygeplejerske eller blot - ganske sygeligt optaget af sygdomme?

På google, fandt jeg frem til at hun er frisør.
Og?

Hun er nok den sødeste person der har hjulpet mig i en gruppe. Hun er altid
hjælpsom.
Mere end hvad man kan sige om dit indlæg...

mvh
Jesper