adsl
Fra : ALEX STRIKER

Dato : 21-03-01 14:26

hej gruppe
jeg har nu tre gange bestilt adsl hos cybercity
2 gange nej på rå kobber
men nu da jeg har stiftet telefoni til tele2 fra teledanmark
og så bestilte igen så´en bare for sjov , kom der et brev fra cc at nu kunne
jeg godt få adsl hos dem , med dato for teknikerbesøg den 27-3-01
hurra siger jeg bare (men jeg venter og ser)

er det mon fordi tele-dk skal have 30% af kunderne?
eller er det fordi at teknnikeren på sit kontor har sendt signal ud, og fået
ca det samme tilbage (da mit kobber jo ikke sidder på tele-dk´s anlæg mere
men på tele2´s , altså på centralen) , og så tror at der er fint
forbindelse......

eller kan det rent faktisk være at jeg kan fået adsl på cc
så der måske er et par ledig kobber her på adressen (i en boligblok på 2.
sal)

mvh Alex

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 21-03-01 15:05

"ALEX STRIKER" <alex@nospamanarki.dk> wrote in message
> [...]
>
> eller kan det rent faktisk være at jeg kan fået adsl på cc
> så der måske er et par ledig kobber her på adressen (i en boligblok på 2.

Ledigt kobber kan være mange steder. Det kan være på centralen, i jorden og
i din bygning.

Det kan jo også være at nogen har nedlagt deres tlf. linje, så du nu kan
overtage denne og få det ledige kobber.

--
Bjarke Andersen

Fra : ALEX Striker