compaq preserio 1213 EA
Fra : holyfather

Dato : 03-04-03 19:51

Hej gruppe Jeg har subj.
Jeg kan ikke få min tv out til at virke ordentligt. Når jeg sætter
computer til et tv, er der kun sort hvid på tv. Når jeg spiller en
mpeg fil på tv, kommer der kun en sort kasse, men ingen film.
Jeg mener at det skyldes at skærmen på computeren ikke slår fra. Jeg
kan ikke ændre denne feature, da der ikke er nogen indstillinger til
det. Hvis jeg højreklikker på skrivebordet, trykker egenskaber,
trykker indstillinger, avanceret og skærm eller kort, kan jeg kun se
driveroplysninger. Skal der ikke være et billede hvor man har mulighed
for at skifte primær skærm og sekundær. Eller helt at slukke for
skærmen. Jeg kan ikke finde noget på compaqs hjemmeside. Og ATI
henviser kun til compaq. Man kan åbenbart ikke bruge en ATI driver til
en bærbar computer.

Compaq presario 1213 EA
ATI Rage mobility
Windows XP home