Error page assistant??
Fra : Michael Lund

Dato : 03-04-03 18:56

Er der nogen der kan forklare at næsten hver gang vi skal ind på en side, så
dukker der i stedet en side op med navnet "Error Page Assistant".

Der er på de samme sider den dukker op, men det er som om at der kommer
flere til efterhånden.

Vi kører Explorer 6.0 sp.1

Mvh.
Mic.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-04-03 20:40

Michael Lund skrev:

> [...]
> "Error Page Assistant".

> Der er på de samme sider den dukker op, men det er som om at

Giv nogle adresser til de problematiske sider - muligvis er det
blot fordi de indeholder fejl.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Michael Lund

Dato : 03-04-03 21:47

> Giv nogle adresser til de problematiske sider - muligvis er det
> blot fordi de indeholder fejl.

Tror jeg ikke. Fejlen opstår kun på den ene af vore computere og det er
drejer sig Jubii.dk og BT's hjemmeside og en hel række andre af de mere
besøgte sider.

Jeg har nu fået en mistanke til at det er noget Java understøttelsen der
kikser. Vi kører XP på den. Da det samtidig er den computer som ungerne og
konen har fri adgang til, så er jeg ikke helt med på hvad der installeres og
slettes.

Det ender nok med format C:

Mvh.
Michael Lund

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-04-03 21:58

Michael Lund skrev:

> Jeg har nu fået en mistanke til at det er noget Java
> understøttelsen der kikser.

> Det ender nok med format C:

Prøv at starte med Windows Update.