Rendere med Ray-tracing
Fra : ulf westergaard

Dato : 03-04-03 18:55

Er der bud på hvorfor renderingen stopper midvejs med animation -
og det er er kun hvis der renderes med ray-tracing.

vh ulf

Fra : Anders

Dato : 03-04-03 19:57

> Er der bud på hvorfor renderingen stopper midvejs med animation -
> og det er er kun hvis der renderes med ray-tracing.
>
> vh ulf

Aktiver menu'en Options - Raytrace - NoStop,
sæt denne til newer

mvh Anders

Fra : ulf westergaard

Dato : 04-04-03 12:44

"Anders" <and@telia_.com> wrote in message

> Aktiver menu'en Options - Raytrace - NoStop,
> sæt denne til newer
>
> mvh Anders

Er det version 5.0?
For det findes ikke i 4.2

ulf

Fra : Anders

Dato : 04-04-03 13:28

In article <Rdeja.73$E62.49@news.get2net.dk>, ulf.westergaard@N0SPAMget2net.dk says...
> Er det version 5.0?
> For det findes ikke i 4.2
>
> ulf

Nej, det er version 4.5

mvh Anders

Fra : ulf westergaard

Dato : 05-04-03 13:25

> In article <Rdeja.73$E62.49@news.get2net.dk>,
ulf.westergaard@N0SPAMget2net.dk says...

> Nej, det er version 4.5
>
> mvh Anders

Hej Anders

kan du være lidt mere specifik mht hvor jeg finder denne option - raytrace -
NoStop?
tak
vh ulf

Fra : Anders

Dato : 04-04-03 22:23

> Er det version 5.0?
> For det findes ikke i 4.2
>
> ulf

Det er ver 4.5, der er ikke nogen 5.0 endnu.

mvh Anders

Fra : Anders

Dato : 08-04-03 19:17

> Er det version 5.0?
> For det findes ikke i 4.2
>
> ulf

Nu er jeg nysgerrig, jeg har netop hørt at ver. 5 lige er kommet til beta-test og står til
release her til sommer. Har du hørt noget om nyhederne i denne?

ps: Jeg har ikke kunnet finde noget om en ver. 4.2, mener du ikke 4.0 eller 4.5?

mvh Anders

Fra : ulf westergaard

Dato : 08-04-03 22:13

> Nu er jeg nysgerrig, jeg har netop hørt at ver. 5 lige er kommet til
beta-test og står til
> release her til sommer. Har du hørt noget om nyhederne i denne?

Nej

> ps: Jeg har ikke kunnet finde noget om en ver. 4.2, mener du ikke 4.0
eller 4.5?

> mvh Anders

Jeg kører med 4.2.

Fra : Anders

Dato : 10-04-03 19:09

Fra : ulf westergaard

Dato : 10-04-03 23:23

> [...]
> release her til sommer. Har du hørt noget om nyhederne i denne?
>

> ps: Jeg har ikke kunnet finde noget om en ver. 4.2, mener du ikke 4.0

Kom du nærmere det med option - raytrace -
NoStop?

vh ulf

Fra : Anders

Dato : 13-04-03 17:45

> Kom du nærmere det med option - raytrace -
> NoStop?
>
> vh ulf

Menu'en er let at finde efter ovenstående (lykkedes det ikke for dig?), og de settings der er
tilgængelige er godt forklarede i online help (tryk F1)

mvh Anders

Fra : ulf westergaard

Dato : 03-04-03 19:09

Ups det er selvfølgelig 3D StudioMax 4.2.
og det har ikke at gøre med billedestørrelse.
Ray-tracingen er på target spot.

vh uw