Proxy hos TDC?
Fra : Thomas Rokamp

Dato : 03-04-03 18:13

Hej!

Er der nogen af jer der kender adressen (IP; porta, whatever) på TDC's proxy
server?

Mvh.
Thomas Rokamp

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 03-04-03 18:34

"Thomas Rokamp" <mail@crax.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen af jer der kender adressen (IP; porta, whatever) på TDC's
proxy
> server?

Nej
(og så en bonusoplysning, som du ellers ikke spørger efter: TDC har ikke
nogen proxy server)

--
Martin Højriis Kristensen - http://makr.starthotel.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-04-03 18:39

"Thomas Rokamp" <mail@crax.dk> skrev :

>Er der nogen af jer der kender adressen (IP; porta, whatever) på TDC's proxy
>server?

De har ikke nogen.

Fra : Thomas Rokamp

Dato : 03-04-03 20:35

Uhm... ok...

Tak for svaret - så slipper jeg for at søge mere :)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-04-03 20:43

"Thomas Rokamp" <mail@crax.dk> skrev :

>Tak for svaret - så slipper jeg for at søge mere :)

Nej, men du kan passende bruge tiden på at læse
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html> - tak.

Fra : Thomas Rokamp

Dato : 03-04-03 21:18

> Nej, men du kan passende bruge tiden på at læse
> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html> - tak.

Geee - do I just hate to get this answer?

--
Happy now?

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 05-04-03 13:02

> Geee - do I just hate to get this answer?
>
> --
> Happy now?

Ja faktisk!

--