C25 front
Fra : Brian Luckow

Dato : 21-03-01 13:29

Hej!

Nogle der kan fortælle mig, hvordan man får fronten af en Siemens C25?

Brian Luckow

Fra : Møgelmose

Dato : 21-03-01 14:54

Har ikke prøvet det men et gæt er vel at du skruer bagcoveret af og på en
eller anden måde får telefonen skilt af så sætter du det ny cover i der hvor
det gamle skulle have siddet og samler telefonen som den blev skilt af (bare
omvendt ) og værsgo
Dette svar er baseret på et gæt...

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.brinck.dk/mobil.htm

Fra : Brian Luckow

Dato : 22-03-01 00:59

> [...]
> eller anden måde får telefonen skilt af så sætter du det ny cover i der
> hvor det gamle skulle have siddet og samler telefonen som den blev skilt

Tak for svaret, men det er nu ikke så simpelt igen. :) Nu skrev jeg det
måske lidt forkert, for det er ikke kun fronten, men også bagcoveret der
skal af. Der sidder ikke nogle skruer. Der er en tap oppe i toppen, den har
jeg prøvet at trykke ned, men kan sgu alligevel ikke rigtigt få den fra
hinanden, og tør ikke bruge for meget vold da det ikke er min mobil.

Brian Luckow

Fra : René Jense

Dato : 22-03-01 21:09

Hejsa

jeg har skiftet front på den siemens et par gange, dem som laver dem rigtig
har vist noget værktøj. Men jeg laver selv nokia for et firma, og alle de
andre jeg har snakke med siger at der kun er en måde. En skrue trækker ned i
de 4 tapper i sider og bare bræk, altså ødelæg front og bagstykke, bare gør
det forsigtig
Hårber at det hjalp

MVh René

Fra : Bobby

Dato : 22-03-01 01:39

Prøv at lægge den under en HT-bus, det plejer at være effektivt !

Fra : Brian Luckow

Dato : 22-03-01 10:25

Bobby wrote:

> Prøv at lægge den under en HT-bus, det plejer at være effektivt !

Du er bare genial, så genial at du kan finde ud af at sende den samme
besked _to_ gange!

Brian Luckow

Fra : Bobby

Dato : 22-03-01 01:39

Fra : Jonas Christensen

Dato : 22-03-01 16:38

Man skal bruge _ret_ meget vold for at få den skilt ad... ned en en flad
skruetrækker i hver side..!
(den originale front kan _ikke_ bruges igen bagefter!)

mvh

Jonas