VPN over TDC NetExpress (TDC Bredbånd)?
Fra : John Doe

Dato : 03-04-03 08:19

Een af mine venner har en TDC NetExpress ADSL løsning (kun SpeedStream
modem). Igår skulle vi så prøve at tilkoble os firmaets VPN, men det kunne
den ikke og fejlen tyder lidt på, at der ikke er åbnet for de porte til VPN?
F.eks. skal der åbnes nogle porte på en ProAccess router og så tænkte jeg om
det kunne være dét her også?

Min ven kan heller ikke downloade Putty og så oprette SSH forbindelse til en
server? Der er ikke firewall på maskinen.

Hvad kan han/vi gøre for at komme til at køre VPN?

John