Problemer med visning af knapper på web si~
Fra : Janner

Dato : 03-04-03 07:15

Hjælp,

Efter geninstallering af Win XP home på pc har jeg pludseligt problemer med
visning af navigations knapper på nogen web sider. Som eksempel www.gugmc.dk
er knapperne der burde være i venste side blot rammer. Sikkerheds
indstillingerne står til medium som standart, og windows er fuldstændigt
opdateret fra microsoft update.

Nogen godt ideer til hvad der er gået galt.

På forhånd tak

MVH.

Jan

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-04-03 08:43

Janner skrev:

> Efter geninstallering af Win XP home på pc har jeg pludseligt
> problemer med visning af navigations knapper på nogen web
> sider. Som eksempel www.gugmc.dk er knapperne der burde være i
> venste side blot rammer.

Knapperne er lavet med java-applets (dårlig ide i øvrigt, men det
er jo ikke din skyld).

> Sikkerheds indstillingerne står til medium som standart,

Prøv at rykke den et hak ned og se om det hjælper (genstart
browseren for at sikre dig at indstillingerne slår igennem).
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Janner

Dato : 04-04-03 07:46

> [...]
> MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)
> I ovenstående tekst benyttes nyt komma
> (rettelser modtages gerne i dk.kultur.sprog)

Så blev problemet endeligt løst, dog var det ikke tilstrækkeligt at ændre
sikkerheds indstillingerne.

Blev nød til installere virtual machine , da denne åbenbart ikke længere er
er en del af de service packs man henter på MS up date.
Egentligt mystisk da det er samme originale Win Xp pakke jeg brugte denne
gang ?? Skidt bare det virker

Hygge

Janner