MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Deaktivere Windows Messenger
Fra : Steffen

Dato : 03-04-03 08:09

Windows Messenger (XP) er lidt irriterende, og jeg har ikke brug for den i øjeblikket. Kan man indtille den, så den bliver
deaktiveret?
Steffen

Fra : Gevaldi

Dato : 03-04-03 07:48

Steffen skrev:
> Windows Messenger (XP) er lidt irriterende, og jeg har ikke brug for
> den i øjeblikket. Kan man indtille den, så den bliver deaktiveret?
> Steffen

En søgning på ordet messenger her i gruppen
vil give dig indtil flere svar, så just go ahead.

--
/Gevaldi
*Boykot de nye gebyrer som QXL indfører fra 1.

Fra : insideout

Dato : 03-04-03 07:51

"Gevaldi" <georg_valdi369@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> En søgning på ordet messenger her i gruppen
> vil give dig indtil flere svar, så just go ahead.

Ja og hvis man ikke vil trække alle indlæg ind i gruppe så brug
www.google.com

Henrik Bruun-Petersen

Fra : Peter M.

Dato : 03-04-03 11:55

Steffen wrote:
> Windows Messenger (XP) er lidt irriterende, og jeg har ikke brug for
> den i øjeblikket. Kan man indtille den, så den bliver deaktiveret?
> Steffen

Hej
jeg bruger et program der hedder xp-antispy ( http://www.xp-antispy.de/ )
genialt lille program der også kan slå mange mange andre ting fra

mvh
Peter M
_ _

Ved reply til mig
fjern "FJERN_DETTE" i min mailadresse
Dette har desværre været nødvendigt pga. et støt stigende antal spam

Fra : Christopher Tracy

Dato : 03-04-03 16:10

Hej

> Windows Messenger (XP) er lidt irriterende, og jeg har ikke brug for
> den i øjeblikket. Kan man indtille den, så den bliver deaktiveret?

Det allernemmeste:

Vælg "Kør..." fra startmenuen og skriv:
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Messenger er væk for altid .... Eller i hvert fald til du installerer
den igen

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Steffen

Dato : 03-04-03 20:55

Det vil jeg prøve. Hvis jeg kommer på andre tanker engang og ønsker at installere den igen, hvorhenne kan jeg så finde den?
Venlig hilsen
Steffen

Fra : Jimmy

Dato : 03-04-03 21:11

"Steffen" <stapdk@yahoo.dk> wrote in message
> Det vil jeg prøve. Hvis jeg kommer på andre tanker engang og ønsker at
installere den igen, hvorhenne kan jeg så finde den?

Du kan blot slette den / pakke den med zip fra mappen Programmer.
Eller åbne Administrative Tools -> Services -> Deaktiver Messenger

Har du slettet den helt kan du gå på Windows Update, som straks forsyner dig
med en frisk selvom du ikke beder om det.

/Jimmy

Fra : Edmund

Dato : 04-04-03 05:31

Jimmy wrote:
> [...]
>
> Har du slettet den helt kan du gå på Windows Update, som straks
> forsyner dig med en frisk selvom du ikke beder om det.

Hvordan får du den frem på Windows Update, jeg har aldrig set den der,
og det er lang tid siden jeg slettede inholdet af Messenger mappen.

--
Mvh Edmund

Fra : Jimmy

Dato : 04-04-03 05:53

"Edmund" <edm@os.dk> wrote in message

> Hvordan får du den frem på Windows Update, jeg har aldrig set den der,
> og det er lang tid siden jeg slettede inholdet af Messenger mappen.

*Hver* gang jeg har opdateret fra WU har jeg Messenger igen.
Det er måske fordi jeg har slettet mappen fremfor at deaktivere den i
Services.

Mvh
Jimmy

Fra : Tom Christensen

Dato : 04-04-03 07:32

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> skrev i en meddelelse

<snip>

> *Hver* gang jeg har opdateret fra WU har jeg Messenger igen.
> Det er måske fordi jeg har slettet mappen fremfor at deaktivere den i
> Services.

Jeg har blot omdøbt mappen til messenger.old og slettet alle genvejene rundt
omkring. Det er gået godt hidtil.
--
venlig hilsen
Tom Christensen

(fjern nomail- hvis du vil skrive til mig)